Nolointa mitä olet tehnyt ja mitä et koskaan tunnusta kenellekään;
tätä en aio kertoa kenellekään, kuin täällä anonyymisti. Olen käyttänyt kuivausrummun lauhdutinvettä teevetenä (kerran myös vieraille, jota häpeän)
Kommentit (14)
Mitähän itse olisin tehnyt... ei juuri nyt tule mitään mieleen... tiskivedet on menny pitkin lattiaa samoin yhden taloyhtiön pyykkikoneesta pursusi vettä yli, kun en osannut sitä käyttää ja koko kellari oli höyryn vallassa kun kuuma vesi siellä lainehti... mutta eipä juuri mitään
Vierailija:
Loppuiko vesi vai miksi?
säästin sähköä (hävetys)
Vierailija:
no ei ollut ainakaan siinä mallissa
olivat saaneet tussit jostain ja piirtäneet naamansa yms.
Pestessä muksuja ja huushollia meni loppu ilta.
En kertonut vanhemmille
Se on musta tosi noloa ja idioottimaista!
Vierailija:
vaikuttako saunakin samalla lailla
Jossain oli kuva jostain solarium-paikasta minne oli henkilökunta laittanut kohteliaan lapun, jossa luki suurinpiirtein, että " Arvoisa asiakas, otathan huomioon, että kaikki solariumin äänet kantautuvat sekä henkilökunnan tiloihin, että käytäville. T: henkilökunta"
Oli varmaan sama solarium missä toi yksi oli käynyt (äänekkäästi?) masturboimassa. =D
No hei. Mutta kestää hetken kirjoittaa pidempi vastaus kuin 2 sanaa, joten en ollut ehtinyt kaikkea nähdä. Sitä paitsi tuo tarina on tosi ja hauska enivei. :P
t: 23
Kännisekoilua, mutta aamulla kun tajusin mitä olin tehnyt, niin mua inhotti.
Ja se ei ollut se pahin moka. Toinen heistä nimittäin käytti tikkaria session aikana hieman vääriin tarkoituksiin ja aamulla krapulassa huomasin tuon tikkarin ja sen kummempia ajattelematta laitoin sen suuhuni. Kun huomasin itse mokani, yritin näyttää siltä, että olisin ollut täysin tietämätön asiasta ja hipsin vähin äänin viemään " namua" muualle.. =#
kun alkoi nyppiä yksi asia.