Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että hiuksat alkaa HARMAANTUA!?!?

Vierailija
09.10.2006 |

En halua vastaukseksi että vanhuudesta, koska mä oon vasta 26v ja niitä alkoi näkyä pari vuotta sitten. Juurikasvusta kun laskeskelin, niitä alkoi tulla eron jälkeen. Voiko johtu stressistä? Onko jotain kampaaja tms. joka tietäis tai lääkäriä- johtuuko se jostain sairaudesta? Palaako normaali väri ikinä enää takas? Vai onko jotain vitamiinin puutetta. VAI MITÄ?!

Ärsyttää ihan sikana, joutuu värjää tukkaa koko ajan ettei ne näy.. Nostelen niin kauan että joku tietää....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu meillä geeneistä. Nyt olen 31, mutta ei noita harmaita oikeastaan ole kuin ne pari samaa haiventa, jotka silloin 10-vuotta sitten ilmaantuivat.

Vierailija
2/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat hiuksat? Jotain oksamaisia, haaroittuvia hiuksia?

Käkäkäkä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnetään että ne on oksamaisia ja haaroittuvia :)

Vierailija
4/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset alkoivat harmaantua noin 27-vuotiaana. Se on ihan normaalia.

Vierailija
5/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on pigementti häiriö joka yleensä ilmenee valokoisina laikkuina iholla mutta voi alkaa myös hiusten ennen aikaisena harmaantumisena. Tyypillistä on että useampia hiuksia harmaantuu samalta kohdalta.

Miehelläni on ko. sairaus ja hänellä on pälviä iholla mutta myös hiuksissa ja parrassa yksi kohta joka on ihan valkoinen vaikka parta muuten tumma.

Vierailija
6/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös stressistä. Anopilla alkoi hiukset harmaantua n. 35vuotiaana kun hänen miehensä kuoli ja vuoden sisällä olivat kaikki hiukset harmaat.

Ja ei niitä jo harmaantuneita hiuksia saa takaisin normaalin väriseksi kuin vain värjäämällä :)

t:kampaaja

Vierailija
7/7 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kuivu ihan kokonaan? Onko hyvä, jos värjää kestovärillä vaikka 2 kk välein ja 2kk välein jollain kevytvärillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi