Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kiva taas. Olen välillä todella väsynyt sairauteni takia ja kuulin, kun joku tuntematon sanoi, että huumeissa.

Vierailija
05.05.2022 |

Väsyessäni aivojeni vireystaso laskee erittäin kovasti. En jaksa vaikuttaa normaalilta. Silmät tapittavat, ajatus ei kulje ja liikkeeni alkavat takkuilla.
Vaikka kuinka yrittäisin esittää mukana olevaa niin viimeistään äänestäni kuulee, että olen ihan poissa.
Yleensä tällaisessa tilanteessa ihmiset ja siis nimenomaan tuntemattomat alkavat seurata minua todella tarkkaan ja katsovat, kuin jotain narkkaria.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa muka on niin outoa? Kyllä minullakin käy noin väsyneenä ja varmasti jokaiselle joskus. Voisiko olla, että olet vainoharhainen tai sitten itse seuraat ihmisiä väsyneenä liian tarkkaan ja se herättää heidän huomion?

Vierailija
2/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet outo olemukseltasi niin ihan itse aiheuttaamaasi. Tietysti huumeet ja lääkkeet tulevat mieleen. Se on loogisin selitys tänä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus tuommonen on? Kolmiokipulääkkeitä?

Vierailija
4/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain tuntemattomien ajatuksilla?

Itse en kiinnitä huomiota moisiin ihmisiin ja vähät välitän. Tee samoin äläkä stressaa.

Vierailija
5/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa ihmisistä on mustavalko ajattelijoita ihmiset ovat joko tavallisia terveitä, kuolemaa sängyssä tekeviä tai päihteidenkäyttäjiä. Mitään muita ei olekkaan.

Vierailija
6/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista kannata ottaa vakavasti, ihmiset nyt vaan hakevat selityksiä kaikelle vähänkin poikkeavalle käytökselle. Kerran kun olin itse huumeissa, tuttava luuli, että olen sairas. En mä siitä mitenkään pahastunut.

Vierailija
7/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa ihmisistä on mustavalko ajattelijoita ihmiset ovat joko tavallisia terveitä, kuolemaa sängyssä tekeviä tai päihteidenkäyttäjiä. Mitään muita ei olekkaan.

Ei pidä paikkaansa. Jos on yhtään ikää ja elämänkokemusta, tajuaa kyllä.

Vierailija
8/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on haaveilijatyyppiä. Saattaa normaalilla kävelylenkilläkin olla pää pilvissä. Etenkin vanhemmat ihmiset ovat hälle menneet saarnaamaan hyymeiden vaarallisuudesta ja jotkut jopa olleet valmiita viemään hoitoon. Kaveri ottaa nuo huolestuneet mummot aina huumorilla ja tokaisee miten elämä on parasta hyymetta.

Vierailija
9/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet outo olemukseltasi niin ihan itse aiheuttaamaasi. Tietysti huumeet ja lääkkeet tulevat mieleen. Se on loogisin selitys tänä päivänä.

Työtön tulee myöskin mieäleen.

Vierailija
10/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Loogisin selitys"??? :-D Ei ole esimerkiksi vaikka MS-tauti tuttu, tai mikään muukaan? 

Huumeveikot tunnistaa siitä, että he heiluvat tuolla laumoissa tavallisten ihmisten perässä huutelemassa levottomia ja kyttäilemässä, olisko ryösteltävää. Eivät ole tasan koskaan yksin missään.

Vierailija
11/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä olen vieläpä täysin päihteetön, mutta sellainen taivaanrannanmaalari.

Kävin vanhempien luona pari viikkoa sitten ja vanha isäni tiedusteli jälleen kerran huumeidenkäytöstä.

Olen kolkymppinen, töissäkäyvä, perheellinen. Harrastan tokikin hänelle outoja asioita, eli sarjakuvien piirtämistä ja pöytäroolipelaamista.

Ulkopuolisten ihmetyelystä en jaksa välittää, mutta oman perheen kyvyttömyys hyväksyä perusluonmettani satuttaa.

t. Käytätkö huumeita -uteluja 12-vuptiaasta lähtien

Vierailija
12/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä aloituksia. Kiinnität huomiota, ihmiset tulkitsevat. Jos pääsisit nyt ensin ihan itse häpeästä yli, niin voit sivuuttaa nuo katseet tai vastata ystävällisesti jos joku tulee puhumaan. Tehdä valistustyötä. 

Joo ei ole aina hauskaa, mutta tuo nyt on sinun osasi. Jollain toisella omansa, jota tuskin kadehtisit jos tietäisit. 

Sinua pännii ja olet siksi hanakka etsimään vikaa muista. Sitä tuijottajaasi luultavasti samoin. Lapsellista käytöstä kummaltakin, ja sinä voit kasvaa siitä yli, hän myös. Mutta kaikki eivät voi muuttua aikuisiksi samaan aikaan ja kohta perustan puolueen, joka vaatii sitä, että enemmistön ei tarvitse olla koko ajan olevinaan jotain mitä eivät ole.

Vierailija
13/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä aloituksia. Kiinnität huomiota, ihmiset tulkitsevat. Jos pääsisit nyt ensin ihan itse häpeästä yli, niin voit sivuuttaa nuo katseet tai vastata ystävällisesti jos joku tulee puhumaan. Tehdä valistustyötä. 

Joo ei ole aina hauskaa, mutta tuo nyt on sinun osasi. Jollain toisella omansa, jota tuskin kadehtisit jos tietäisit. 

Sinua pännii ja olet siksi hanakka etsimään vikaa muista. Sitä tuijottajaasi luultavasti samoin. Lapsellista käytöstä kummaltakin, ja sinä voit kasvaa siitä yli, hän myös. Mutta kaikki eivät voi muuttua aikuisiksi samaan aikaan ja kohta perustan puolueen, joka vaatii sitä, että enemmistön ei tarvitse olla koko ajan olevinaan jotain mitä eivät ole.

Siinä taas neuvoja, jolla ei ole mitään käsitystä asiasta. Kipujen pahentuessa joku helv...in valistustyö on viimeisenä mielessä, kunhan pääsisi sinne minne oli menossa. Mene kuule koomapotilaille vinkumaan kuinka heidän nyt pitää kasvaa yli tuosta lapsellisesta käytöksestä, makaa vain eikä vastaa kysymyksiin. Ne pahat kivut tiedätkös lamauttaa sinne kooman rajoille. Mikä helv siinä on että terveet vinkuvat sairauden uuvuttamia muuttumaan, mutta itse ei haluta muuttua, koska hei, liian rakstasta terveelle, mutta sairaudesta uupunut kyllä toki terveen vinkujan käskystä jaksaa muuttua.

Joo ei ole aina hauskaa, mutta kroonisella kipupotilaalla sitä hauskaa on hyvänä vuonna jopa viisi tuntia. Koko vi*un vuonna. Se pänniminen eli helvetillinen vi*utus saattaa olla ainoa voima, joka enää saa kivusta kärsivän tekemään mitään. Eikä siinä tarvitse tosiaankaan erikseen katsoa tuntemattomien käytöstä, kun sen huomaa miten alkavat käyttäytyä normaalista poiketen. Ja miksi aloit jotain kateudesta mussuttamaan?

Verenpaine nousee myös ruhtinatar Charlenen arvostelusta, siinä on ihan pihalla joku itsensä kehonkielen asiantuntijaksi nimittänyt törppö, joka ei toipilasta kipupotilasta erota terveestä mulla ei oo kivaa -tyypistä. Lamaannuttavan kivun kanssa ei sädehditä kameran edessä tai kadulla kävellessä.

Kaikki lääketieteen palkinnot menisivät sille, joka keksisi keinon saada krooninen kipupotilas kivuttomaksi JA työkykyiseksi.

Hali ap:lle krooniselta kipusairaalta!

Vierailija
14/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi olevansa väsynyt, ei kivuissa. 

Vierailija
15/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko diagnoosi sairauteen? Nykyään kaikki sokerinarkkarit vajoaa kuoppaan kun tullaan huipulta alas.

Vierailija
16/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kroonisesti väsyneenä ja kivuissa en ole huomannut tuollaista. Toki ihmiset tuijottavat, kun kävelen huonosti, mutta väsymystä en ole huomannut kenenkään ihmettelevän.

Vierailija
17/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minä olen vieläpä täysin päihteetön, mutta sellainen taivaanrannanmaalari.

Kävin vanhempien luona pari viikkoa sitten ja vanha isäni tiedusteli jälleen kerran huumeidenkäytöstä.

Olen kolkymppinen, töissäkäyvä, perheellinen. Harrastan tokikin hänelle outoja asioita, eli sarjakuvien piirtämistä ja pöytäroolipelaamista.

Ulkopuolisten ihmetyelystä en jaksa välittää, mutta oman perheen kyvyttömyys hyväksyä perusluonmettani satuttaa.

t. Käytätkö huumeita -uteluja 12-vuptiaasta lähtien

Sama täällä, luulin olevani ainoa! Nuorena tosi ahdistavaa, kun olin melko kiltti. Tai no 3-kymppisenä se lakkasi, kun elämäntyylini alkoi ulospäin näyttää hyvin normaalilta.

Vierailija
18/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvailen neurologisesta sairaudesta johtuvaa fatiikkia niin, että sanon ettei se ole tavallista väsymystä, vaan todella voimakasta uupumusta, johon mikään määrä unta ei auta. Esim. oma sisarus vaan sanoo, että pitää tsempata, jaksaa vaikka väkisin. Muuten hyvä, mutta kun ei jaksa, ei kertakaikkiaan. Oma perhe onneksi ymmärtää, tosin he näkevätkin ne pahimmat vaiheet. Jos lepään liian vähän, maksan siitä raskaan hinnan ja rasituksesta toipuminen kestää vielä kauemman, pahimmassa tapauksessa laukaisen pahenemisen. Kärsin saman sairauden vuoksi myös kroonisista kivuista, niillä on myös fatiikkia pahentava vaikutus. Terveen ihmisen on todella vaikea ymmärtää fatiikkua/uupumusta. 

Vierailija
19/19 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen itse tietää onko jotain aineita ottanut, ellei ole salaa tuikattu. Toiset ei tietenkään voi tietää, ellei ole sitten jo aivan ilmiselvää. Tietenkin kokenut tyyppi tunnistaa jo mahdollisesti onko pilveä polteltu, vaikka ei ihminen ihan sekaisin siinä olekaan. Vähän samoin kun känniläisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi