Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkiset farkut hyvät?

Vierailija
18.08.2008 |

Etsiskelen hyviä, istuvia farkkuja itselleni. Olen 35-vuotias, hoikan vartalon omaava. Monesti olen törmännyt siihen, että kahden päivän käytön jälkeen housut kulahtaavat (vaikka olisikin stretchiä niissä). Mistä siis laadukkaat housut, joissa napakkuus säilyisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan farkut aina "liian" tiukkoina, jotta ne olisivat hyvät ja mukavat ku oon niitä pari päivää käyttänyt.

Vierailija
2/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yhdet Onlyn lempparifarkut, jotka eivät ole menneet miksikään, vaikka olleet käytössä jo 3 vuotta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät, mutta osta numeroa pienemmät, jos niissä on sterechiä. Se kun aina antaa käytössä periksi...

Vierailija
4/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon venymisen huomioiden. Tuntuu vain siltä, että jotkut merkit kulahtavat toisia herkemmin. Eli laadussa eroa. Yhdet Espritit ostin aikoinaan alesta kahta numeroa tavallista pienempinä (kun oletin niidenkin venyvän käytössä) No, nämä kyseiset housut eivät sitten veny yhtään mihinkään. En käsitä, kuinka farkkujen osto voi olla näin vaikeaa.. :-(

Vierailija
5/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pyöreämmälle ovat hyvät

Vierailija
6/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vain just, että mallit olivat kovin pillipunttisia, eli eivät minun makuuni.

Vierailija
7/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähemmän tunnettu merkki kuin roxy (quicksilverin naistenmallisto, jos olen oikein ymmärtänyt). Löysin yllätyksekseni aivan loistavat farkut sieltä. Aika hintavat tosin olivat, 149 e, mutta istuivat hyvin ja olivat tarpeeksi pitkät. Mulla kun on ikuinen ongelma tuon pituuden kanssa...

Vierailija
8/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin vain just, että mallit olivat kovin pillipunttisia, eli eivät minun makuuni.

voihan hitsiläinen, mun pitäisi ostaa uudet farkut ja luotin siihen että Onlylta löydän hyvät :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi