Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin naapuri, johon olette törmänneet?

Vierailija
05.05.2022 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus vuosia sitten omituinen naapuri, mutta en koskaan törmännyt häneen, kun hän aina piiloutui johonkin ennen kuin kohtasimme!

Tämän on pakko olla minä, mutta sinun täytyy myöntää, että olin aika taitava!

Vierailija
22/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen meidän talon epänormaalein tyyppi. Sen huomaa siinäkin kuinka rauhassa saan olla muilta. Paitsi että on heidän on pakko päästä aina jollain tekosyyllä tarkastamaan oma asuntoni. Epäilevät varmaan että kasvatan pilveä tai jotain heti kun silmä välttää. Naapurin vanha mummo myös ilmoitellut omituisista äänistä joita on sitten huoltomies tullut kuuntelemaan.

Ostaisin sellaisen pierutyynyn ja antaisin palaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokkipariskunta on ollut erikoisin. Mies asui käytännössä rivitalon ulkovarastossa kesät talvet. Talvella sillä taisi olla joku lämmitin päällä. Oli koko ajan siellä pihavarastossa ja kyyläsi kaikkien liikkeet. Tölläsi ikkunasta sisään. Jos joku meni omalle varastolleen, hyökki heti sisään toisen varastokoppiin. Yritti saada jotain, mitä voisi myydä torissa. Vaimo yritti tunkea aina väkisin kylään, saada lapset naapureille hoitoon, lainata jotain tai päästä naapureille syömään. Ja jos jollekin tuli vieraita, tulivat heti väliaidan taakse salakuuntelemaan. Itkuhälytintä juostiin laittamaan myös päälle. Siis rasittavia naapureita, jotka eivät antaneet hetkeäkään omaa rauhaa. Ylikiinnostuneita naapureidensa elämästä. Nykyisin on ihanat naapurit. Osaan oikeasti arvostaa sitä, etteivät kyylää ja antavat oman rauhan.

Varastossa oleilu on todella epäilyttävää. Se ei kuulu mitenkään asiaan. Isännöitsijälle voisi siitä sanoa.

Vierailija
24/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli omakotialueella salossa sellainen naapuri että sai meidät muuttamaan pois vaikka muuten alue ja talo oli ihana. Naapurissa asui selvästi mielisairas 50-60 v mies ja hänen vanha sairas äitinsä. Tämä mies oli kyllä omituinen hiippailija mutta ei se vielä mitään. Jossain vaiiheessa alkoi paskoa ämpäreihin ja kaataa paskat lähellä tonttien rajaa olevien omenapuiden juurelle. Vessaspapereineen kaikkineen sinne. Mieheni kysyi häneltä, että onko heillä vessa rikki vai mitä ja sanoi ettei tuollainen paskan kaataminen tontille käy kaupunkialueella. Hän tuijotti vauhkon näköisenä ja sanoi että ei ole rikki, he eivät käytä pyttyä koska "vessanpytty kohisee". Myöhemmin kävi ilmi että pakotti vanhan äitinsäkin ämpäritarpeille koska pyttyä ei saa käyttää. Kaikkea muutakin outoa teki mm. heitti oman talonsa yläkerran ikkunat rikki kivillä ja sellaisena ne pysyi talvellakin. Pimeässä siellä äidin kanssa sitten istuivat vaan ja kusivat ja paskoivat ämpäreihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan