Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin naapuri, johon olette törmänneet?

Vierailija
05.05.2022 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaisia, jotka ovat suuna päänä kaikkien kanssa, ja sellaisia, jotka luikkivat pakoon nähdessään naapurin. Mitään erityisen dramaattista kukaan naapuri ei ole tehnyt.

Vierailija
2/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks äijä oli kaappijuoppo ja se meni pitkin päivää kylmäkellariin juomaan kaljaa salaa vaimoltaan. Me sit vähemmän erikoisina jännänuorina pöllittiin aina sen kaljat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PYrin kaikin keinoin välttämään törmäilyä naapureihin.

Erikoisin? No, se oli se joka tuppasi riekkumaan parvekkeellaan kailottelemassa kuin kellonpesästä ulostautuva käki! Se oli aika erikoista, mutta siltä nyt taitaa syntyä paljon muutakin sellaista mitä ihan normaali ei tee.

Vierailija
4/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään sukulaisen naapuri kuvasi pieniä tonttupatsaita talon viereisessä pikku metsikössä ja postasi niitä nettiin. Itselläni on ollut vaan tylsiä naapureita.

Vierailija
5/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun nk hienostoalueella. Täällä näkee kaikenlaista. Se mikä iskee silmään erityisesti on naapureiden kilpaileminen keskenään .Kuka omistaa, mitä omistaa. 

Tavallisia pulliaisia sisimmässään .hieman alemmuuskomplekseja . 

Eräässä talon kokouksessa kun meni överiksi ,sanoin että kiva kuulla miten varakkaita olette.Itse muistan lapsuuden ,5 cm jäätä ikkunassa aamuisin ja köyhää. 

Kaikki hiljeni.

Naapuri tuli sanomaan;

Ole ylpeä.Itse olet tienannut rahasi ja hankkinut asunnon.Itse en omistaisi mitään jos mieheni setä ei olisi jättänyt meille tätä sauntoa ja kalliita tauluja ym. Sievästi sanottu!

Vierailija
6/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pappa tuli pihalle haulikon kanssa ja uhkasi ampua meidät, koska kuulemma poltamme hänen talonsa. 

Ihan laillisesti poltettiin roskia tynnyrissä pihalla keväällä, vieressä vahtimassa itse vesiletkun kanssa eikä mitään metsäpalovaroitusta ollut. Naapuriin oli matkaa 150 metriä. 

Soitettiin poliisit ja ne takavarikoi sen luvattoman haulikon. Pappa lähti myöhemmin palvelutaloon. Muistisairas....

Vierailija
7/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen harhainen, paranoidinen, fasistinen tapaus joka näkee kyseiset piirteet kaikissa muissa naapureissa muttei itsessään.

Elettiin mukavasti sovussa kunnes tää yksi tapaus alkoi häiriköidä, varastaa ja puhua p...kaa kaikista muista. No, tää huomattiin heti ja sillä on nyt porttikielto pihan yhteisiin grillijuhliin, varastojen avaimet otettu pois, ja me muut infotaan toisiamme heti kun jotain epäilyttävää ilmenee.

Tää naapuri on katkera ja väittää että häntä kiusataan. Hohhoijaa, kaikenlaisia hulluja.

Vierailija
8/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkipariskunta on ollut erikoisin. Mies asui käytännössä rivitalon ulkovarastossa kesät talvet. Talvella sillä taisi olla joku lämmitin päällä. Oli koko ajan siellä pihavarastossa ja kyyläsi kaikkien liikkeet. Tölläsi ikkunasta sisään. Jos joku meni omalle varastolleen, hyökki heti sisään toisen varastokoppiin. Yritti saada jotain, mitä voisi myydä torissa. Vaimo yritti tunkea aina väkisin kylään, saada lapset naapureille hoitoon, lainata jotain tai päästä naapureille syömään. Ja jos jollekin tuli vieraita, tulivat heti väliaidan taakse salakuuntelemaan. Itkuhälytintä juostiin laittamaan myös päälle. Siis rasittavia naapureita, jotka eivät antaneet hetkeäkään omaa rauhaa. Ylikiinnostuneita naapureidensa elämästä. Nykyisin on ihanat naapurit. Osaan oikeasti arvostaa sitä, etteivät kyylää ja antavat oman rauhan.

Vierailija
9/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa asuu keski-ikäinen nainen, joka kyttää kesäisin dronella ikkunan takaa. Näin häiritsee muita asukkaita. Itse hän ei tietenkään näe mitään ongelmaa toiminnalleen.

Vierailija
10/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä erikoisin, mutta ärsyttävä naapuri ja tuntuu vaan pahenevan, soittelee ovikelloo ja haluaa mun miehestä ryyppyseuraa, sillä ei oo muuta tekemistä, muttei ajattele että muilla on muutaki elämää ku kaljan juominen

Vierailija
11/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhanko mies ajaa usein autonsa talonsa liittymän, noin 20 metriä rappusilta,ja sitten istuu autossaan tuntikausia katsellen  valtatiellä ohiajavia autoja, ja toinen naapuri joka sanoi yhden kerra päivää koko 20 vuoden ajan minkä asuin seudulla, postilaatikot oli samassa rivissä ja alkuunsa yritin tervehtiä. Itse kai olen monen mielestä oto kun en halua leikata nurmikkoa vaan säästän voikukat pörriäisille ja muutenkin suosinl uonnonmukaisuutta, asun maaseudulla,  mutta naapuriin näkyy

Vierailija
12/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus vuosia sitten omituinen naapuri, mutta en koskaan törmännyt häneen, kun hän aina piiloutui johonkin ennen kuin kohtasimme!

Vierailija
13/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mummo joka valitti siitä, että koirani haukkuu joka aamu kun lähden kuudelta töihin. Erikoista sinänsä koska tuolloin olin työttömänä ja kuudelta vielä nukuin. Samainen mummo lukitsi toisen naapurini tuuletusparvekkeelle, eikä suostunut avaamaan ovea.

Asuttiin paritalossa ja naapurin nainen juoksi aina pakoon kun näki meidät. Lenkillä kääntyi toiseen suuntaan, jos näki meidän tulevan vastaan. Saatiin lapsi, ei kertaakaan puhunut mitään asiasta esim. onnitellut. Omasta mielestä normaaliin käytöstapoihin kuuluu onnitella, etenkin kun seinänaapureina asuttiin ja samassa pihassa oltiin monesti yhtäaikaa. Naapurilla oli mahtava taito aina käännellä selkäänsä,niin ettei muka nähnyt meitä esim. kun satuttiin ajamaan pihaan yhtäaikaa. Kerran piiloutui lastensa trampoliinin taakse kun muuta paikkaa ei siihen hätään löytynyt.

Vierailija
14/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu mummo joka valitti siitä, että koirani haukkuu joka aamu kun lähden kuudelta töihin. Erikoista sinänsä koska tuolloin olin työttömänä ja kuudelta vielä nukuin. Samainen mummo lukitsi toisen naapurini tuuletusparvekkeelle, eikä suostunut avaamaan ovea.

Asuttiin paritalossa ja naapurin nainen juoksi aina pakoon kun näki meidät. Lenkillä kääntyi toiseen suuntaan, jos näki meidän tulevan vastaan. Saatiin lapsi, ei kertaakaan puhunut mitään asiasta esim. onnitellut. Omasta mielestä normaaliin käytöstapoihin kuuluu onnitella, etenkin kun seinänaapureina asuttiin ja samassa pihassa oltiin monesti yhtäaikaa. Naapurilla oli mahtava taito aina käännellä selkäänsä,niin ettei muka nähnyt meitä esim. kun satuttiin ajamaan pihaan yhtäaikaa. Kerran piiloutui lastensa trampoliinin taakse kun muuta paikkaa ei siihen hätään löytynyt.

Ei ollut normaali.

Vierailija
15/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50-vuotias mies, joka pärjää muutaman tunnin yöunilla (=metelöi myös yöllä) ja käy myös vakituisesti kokoaikatöissä. En jaksaisi itse.

16/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 6-kymppinen naapuri asui 1. Kerroksessa, heti rappusten vieressä ja silti hän kulki kotiin hissillä. Ja hän siis oli ihan hoikka ihminen, niin luulisi, että pystyisi muutaman rappusten nousemaan.

Vierailija
17/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

N. 6-kymppinen naapuri asui 1. Kerroksessa, heti rappusten vieressä ja silti hän kulki kotiin hissillä. Ja hän siis oli ihan hoikka ihminen, niin luulisi, että pystyisi muutaman rappusten nousemaan.

Ehkä hän oli tehnyt uransa vaikkapa sairaanhoitajana. Koko päivän jaloillaan.

Vierailija
18/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskybäinen rouva, puoliksi romani, ei sitten mitään käytöstapoja. Mm kerran grillatessamme rivarin takapihalla, tuttavapariskunnan mies ällistyneenä: "WTF mä näin, naapurinne heristi megakokoista dildoa!!!!?"

Jepjep, ja sapuskat kantoon sisälle sillä esityksen laatu oli tiedossa. Naapurin rouvalla kun oli tapana "huvitella" vaikka keskellä kirkasta päivää terassillaan ja hekumoissaan kiljahteli & röhki kuin porsas.

Vierailija
19/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperhevalittaja. muutti kallioon punaisten lyhtyjen alueelle vaasanladun kulmaan ja valittaa koko ajan, kun niin paljon paloautot ja poliisit liikkuu alueella, liikaa meteliä. vaikeaa nukuttaa vauvaa, kun sinivalot vilkkuu asunnossa. pakko kuiteskin vissiin asua trendialueella.

Vierailija
20/24 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meidän talon epänormaalein tyyppi. Sen huomaa siinäkin kuinka rauhassa saan olla muilta. Paitsi että on heidän on pakko päästä aina jollain tekosyyllä tarkastamaan oma asuntoni. Epäilevät varmaan että kasvatan pilveä tai jotain heti kun silmä välttää. Naapurin vanha mummo myös ilmoitellut omituisista äänistä joita on sitten huoltomies tullut kuuntelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän