Kummallisin unesi viime aikoina?
Omani:
Olin menossa leikkaukseen. Käytävällä odotellessa Ville Valo piti mua kädestä kun jännitin kovin.
Leikkaussalissa oli Johnny Depp anestesiahoitajana 😲
Kommentit (7)
Tää on niin tyhmä: olin unessa synnyttämässä ( en ole raskaana ), tuli ponnistin kovasti ja pöydälle tuli vaan jatkuvasti p...kaa , kauhea läjä. Sit kätilö lähti meneen ja sanoi että :ei tästä tänään mitään tule.
Säädin kanjabista Sopranosin Furiolta. Ajeltiin ensin Newarkiin sen kämpille, Furio itse ajoi, ja siellä ostin 20:lla häneltä pilveä. Mistään muualta sitä ei ollut löytynyt, joten Furion savut tuli tarpeeseen. Sit kun aloin siinä Furion olkkarissa väsäämään jointtia, niin se olikin loppujen lopuksi sellainen puinen kapistus, jossa oli eri osastoja vihreelle yrtille. Sellainen perusriman kokoinen ja n. 30 senttiä pitkä puupalkkijointti. Heräsin just kun aloin sytyttelee sitä ja kyllä ärsytti, kun kanjabiskolahdus vaihtuikin yölliseen vessareissuun.
En muista ihan tarkkaan, mutta oli jotain tyyppejä istumassa ringissä nuotion äärellä, ja operoin jotenkin niiden päissä olevia nappuloita, ja kampasin hiuksia. Myöhemmin unessa oli yksi mun kaveri jäänyt auton alle.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tyhmä: olin unessa synnyttämässä ( en ole raskaana ), tuli ponnistin kovasti ja pöydälle tuli vaan jatkuvasti p...kaa , kauhea läjä. Sit kätilö lähti meneen ja sanoi että :ei tästä tänään mitään tule.
Minä synnytin unessa hirvenvasan 😦
No ei varmaan kovin kummallinen, mutta viime yönä näin unta, että Suomi oli sodassa (varmaan Venäjän kanssa) ja minut oli määrätty johonkin koulurakennukseen muuttamaan luokkahuoneita majoituskäyttöön. En tarkalleen tiennyt, mitä pitää tehdä, pari luokkahuonetta, jossa kävin olivat aivan tyhjiä (pulpetit yms. viety), eikä mitään majoitushuonekaluja, patjoja tai mitään ollut missään. Lisäksi olin ihan yksin siellä. Kävin hakemassa siivousvälineet ja aloin siivoamaan, kun en muuta älynnyt.
Viime yönä ajelin Volvoa, jota piti polkea kuin pyörää.
Mulla viime yönä, että olin menossa leikkaukseen, koska olin syönyt 2 korvatulppia ja paljon muuta, joita mulle lueteltiin. Annettiin nukutus ja siihen heräsin.