Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay Day, OFFISAL

Vierailija
05.05.2022 |

Onko täällä muita tohon koukussa olevia? Minä oon jäänyt täysin nalkkiin.

Ajattelin että tässä ketjussa vois kysellä muilta pelaajilta neuvoja yms, vaikka en kyllä ehdi enää palstaillakaan ollenkaan kun pitää paiskia hommia omalla tilalla. 😳
Pääsin just levelille 36.
Mulla olis semmonen kysymys nyt tähän, että onko kaikkia eläimiä "pakko" hankkia tonne, tarkotan omasta puolesta lähinnä hevosia? Ainakaan vielä ei ole tilaa hevostallille, enkä muutenkaan haluaisi kuin korkeintaan kaksi tai en yhtään. Eikös tässä pelissä saa hankkia tilalle mitä haluaa, eli että esim ilman hevosiakin voi jatkaa vaikka miten pitkälle?
Odotan innoissani uusien puskien ja kasvien avautumista, kivaa kun vihdoin avautu yksi uus tällä tasolla, kaakaopuu.
Ois kiva saada pian riikinkukko ja mieluummin kaksikin tonne patsastelemaan. Junarataan pitäs kerätä rahaa..... Ja hillokoneeseen... Ja myyntikojukin pitäs uudistaa ulkosesti.. Ei tässä aika ja rahat riitä.
Nyt mentävä kalaan, että saan kilpailutehtävän suoritettua ja valittua uuden. Toi kalastus on kivaa, mutta siitä laaksosta missä ajetaan autolla voisin luopua, en tajua missä niitä siellä hankittuja pisteitä voi muka käyttää, ei avautunut mikään kauppa viime kerrallakaan siellä ja ne pisteet haihtui kun se kausi mikälie loppui.

Tulee liian pitkä kommentti. Hyvää työpäivää tilallanne!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍅🥕🥔

Vierailija
2/2 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi erittäin koukuttunut tyyppi, farmini nimi on Kesä-Possu ja kaverikoodi on #Y82R890U9 ja niitä lemmikkieläimiä ei tarvitse hankkia ollenkaan. Jos olet hyvä kisaaja niin kehotan tulemaan naapurustoon, jossa on paljon aktiivisia farmeja ja kisataan kunnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan