Tänään taas kauppaan. Kertokaa teidän arkiruokavinkkejä, kyllästyttää samat sapuskat.
Niin että mitä sitä sitten söisi tulevana viikkona? Perheessä minä ja teini.
Kommentit (6)
Meillä tehdään seuraaviksi ruoiksi nakkikeitto, tonnikalapasta, kokonainen broileri riisipedillä ja lasagne.
Nuudelit olin unohtanut pitkäksi aikaa, mutta nyt olen tehnyt aika paljon nuudelikeittoja. Helppoa ja nopeaa.
santa maria crispy chicken (https://www.santamariaworld.com/fi/tuotteet/crispy-chicken-spice-mix/ )ja 400 - 500 g kanan fileetä (maustamaton)
ristikkopotut
loput voi ottaa huomenna evääksi
Kysy perheeltäsi! Emme heidän ruoka tottumuksia tiedä ja makua?Olet todenäköisesti opetanut heidät nirsoksi kun olet siis koti äiti ja työtön ja alat väsyy? meillä syötin mitä pöydässä tarjottiin kun oli perhe.Viitaten kellon aikaa,jolloin olet juttusi lähettänyt.
Jos haluat mahdollisimman helpon laatikkoruoan, josta syö useamman kerran, niin kiusaukset ovat varma valinta.
- perunasipulisekoituspussillinen vuokaan
- herne-maissi-paprikapussillinen vuokaan
- proteiininlähde (kinkkusuikaleet, lohi, anjovis, tofu, soijapalat, härkis tms)
- maustettu kerma tai kaurakerma
- suolaa, halutessasi muita mausteita
- uuniin tunniksi, muistaakseni 225 C mutta lukee perunasipulipussin kyljessä
Jauhelihakeitto on kesto pikaruokasuosikki, valmistuu nopsaan. Nakkikeitto samalla ohjeella , Keitän ensin puolet perunoista ja porkkanan raastettuna, sitten muusaan ne, lisään tosi pieniksi pilkotut peruna- ja porkkanakuutiot ja jotain maustetta, mm. lihaliemikuution. Ja persiljaa. Liemestä tulee lievästi sosekeittotyyppinen, ei kumminkaa kovin sakea.
munakasrulla, kaalilaatikko, yms.. Ja lidlin 3 euron kirjolohipala, siitä tulee yhdelle. Vihersalaatin kanssa
Tee joku ihana pasta. Ja kalaa.