Zalando muistutukset
Toimiiko kellään oikeasti zalandon muistutukset jotka voi aktivoida jos joku tuote tai koko on loppunut?? Olen kytännyt nyt yksiä kenkiä pari viikkoa ja laittanut muistutuksen kun koot on loppu, sitten puhelimeen kilahtaa että nyt on saatavilla ja kun menet katsomaan niin yhtään ei ole jäljellä! Ainakin kolme kerta käynyt näin.
Ei kai nyt kukaan pysty muutamassa kymmenessä sekunnissa niitä tilaamaan vai onko noissa joku jono järjestelmä? Että aikaisemmin muistutuksen aktivoineet saa etuaikaa.
Kommentit (5)
Mulla tapaa usein käydä niin, vaikka heti kattois ku viesti tulee että kokoa on saatavilla, niin eipäs ookkaan
Ei ne pidä joskus paikkaansa. Tuli muistutus, meniin sivuille ja oli loppuunmyynty. Vai myytiinkö niin nopeasti? ehkä :D
Itse tilasin Zalandolta 26 . 4 ja maksu oli vedetty 27.4 tililtä.En ole saanut mitään tietoa milloin paketti tulee, en varmistusta että edes ovat saaneet tilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilasin Zalandolta 26 . 4 ja maksu oli vedetty 27.4 tililtä.En ole saanut mitään tietoa milloin paketti tulee, en varmistusta että edes ovat saaneet tilauksen.
Mikset ota laskulle??
Voiko olla että joku on palauttanut kengät ja joku toinen niitä kyttäävä on ne napannut heti?