Ekaa kertaa elämässäni näin, että jollakin voi kasvaa karvoja nenänpäästä
Kommentit (9)
Vanhoilla ihmisillä ihan tavallista.
Näen joka kerran kun katson läheltä peiliin.
Olikohan näillä ollut haave yhteisestä biologisesta lapsesta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa myös ohuita lyhyitä vaaleita karvoja nenänpäässä. Jotkut kasvavat muutaman millin pituiseksi ja nypin niitä pois kun huomaan.
Mun miehellä joka kuoli ,hänellä kasvoi myös mutama musta karva nenän kohdalla missä arpi! Samalla kun ajoi partaa,otti siitäkin pois ne karvat.Joten ei mitän uutta. Nenässä ja korvissakin kasvaa karvat naisillakin.Tumene iän myötä ja siksi voi hyvin kumatkin poistaa,nenätrimeri.5-7 e.halpa liikeet.AA pateri itse ostetava,
Jone Nikulan nenäkarvoitus ei ole mitään. Itse olen todistanut kaupan kassajonossa, kuinka miehen nenässä voi kasvaa karvoja kuin normaalia parroitusta. Valtava tupsu nenänpäässä sentin tai puolentoista mittaisia karvoja.
Suurempi ihmetyksen aihe lienee se, miksi kyseinen heppu halusi niitä esitellä eikä ollut leikannut pois ennen kauppaan lähtöään.
Vierailija kirjoitti:
Jone Nikulan nenäkarvoitus ei ole mitään. Itse olen todistanut kaupan kassajonossa, kuinka miehen nenässä voi kasvaa karvoja kuin normaalia parroitusta. Valtava tupsu nenänpäässä sentin tai puolentoista mittaisia karvoja.
Suurempi ihmetyksen aihe lienee se, miksi kyseinen heppu halusi niitä esitellä eikä ollut leikannut pois ennen kauppaan lähtöään.
Hui kamala, tää olis pitäny kyllä nähdä! 🙈
Mulla kasvaa myös ohuita lyhyitä vaaleita karvoja nenänpäässä. Jotkut kasvavat muutaman millin pituiseksi ja nypin niitä pois kun huomaan.