Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa elämässäni näin, että jollakin voi kasvaa karvoja nenänpäästä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa myös ohuita lyhyitä vaaleita karvoja nenänpäässä. Jotkut kasvavat muutaman millin pituiseksi ja nypin niitä pois kun huomaan.

Vierailija
2/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone on karvakuono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ihmisillä ihan tavallista.

Vierailija
4/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen

Vierailija
5/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joka kerran kun katson läheltä peiliin.

Vierailija
6/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan näillä ollut haave yhteisestä biologisesta lapsesta?

Vierailija
7/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kasvaa myös ohuita lyhyitä vaaleita karvoja nenänpäässä. Jotkut kasvavat muutaman millin pituiseksi ja nypin niitä pois kun huomaan.

Mun miehellä joka kuoli ,hänellä kasvoi myös mutama musta karva nenän kohdalla missä arpi! Samalla kun ajoi partaa,otti siitäkin pois ne karvat.Joten ei mitän uutta. Nenässä ja korvissakin kasvaa karvat naisillakin.Tumene iän myötä ja siksi voi hyvin kumatkin poistaa,nenätrimeri.5-7 e.halpa liikeet.AA pateri itse ostetava,

Vierailija
8/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone Nikulan nenäkarvoitus ei ole mitään. Itse olen todistanut kaupan kassajonossa, kuinka miehen nenässä voi kasvaa karvoja kuin normaalia parroitusta. Valtava tupsu nenänpäässä sentin tai puolentoista mittaisia karvoja. 

Suurempi ihmetyksen aihe lienee se, miksi kyseinen heppu halusi niitä esitellä eikä ollut leikannut pois ennen kauppaan lähtöään.

Vierailija
9/9 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jone Nikulan nenäkarvoitus ei ole mitään. Itse olen todistanut kaupan kassajonossa, kuinka miehen nenässä voi kasvaa karvoja kuin normaalia parroitusta. Valtava tupsu nenänpäässä sentin tai puolentoista mittaisia karvoja. 

Suurempi ihmetyksen aihe lienee se, miksi kyseinen heppu halusi niitä esitellä eikä ollut leikannut pois ennen kauppaan lähtöään.

Hui kamala, tää olis pitäny kyllä nähdä! 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi