Mihin tehdä valitus huonosta opettajasta (joka on myös rehtori)?
Ja nyt tarkoitan oikeasti huonoa opettajaa. Paljon suvaitsen, mutta opettajan syrjivää käyttäytymistä en. En viitsi täällä asiaa avata, mutta lapsi on nyt vuoden ollut tämän open luokassa ja monia epäoikeudenmukaisia tilanteita on koettu istumapaikasta luokassa siihen, että ei saanut esiintyä luokan striimatussa joulujuhlassa (syiden takia, joita en täällä voi mainita.) Kauan olen mielestäni suvainnut. Nyt meni kuppi nurin.
Kommentit (47)
Rehtorin esimiehelle. Omassa kotikunnassa se on opetustoimen johtaja, mutta teidän kunnassa tehtävänimike voi olla jotain muutakin.
Ja kannattaisi olla jotain todisteita, Wilma viestejä tai sitten ihan todistajia. Sana sanaa vastaan ei ainakaan rehtorin esimiehelle riitä.
Voisiko lapsesi vaihtaa luokkaa? Voisi olla kaikkien etu.
Vierailija kirjoitti:
Rehtorin esimiehelle. Omassa kotikunnassa se on opetustoimen johtaja, mutta teidän kunnassa tehtävänimike voi olla jotain muutakin.
No kun tällaista henkilöä ei taida olla. Voiko se olla sivistystoimenjohtaja? Ap
Minkä takia vanhemmalla on mitään sanomista johonkin istumajärjestykseen luokassa?
Kuulostaa hullulta, mihin tämä maailma on nykyään mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun tällaista henkilöä ei taida olla. Voiko se olla sivistystoimenjohtaja? Ap
On sivistystoimenjohtaja, mutta mitä luulet asian auttavan. Kannattaisi varmaan puhua sille rehtorille ensin.
Todellisuus taitaa olla että.olet loukkaantunut siittä kun oma lapsesi ei saanut erityiskohtelua vaikka kuinka sitä vaadit
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaisi olla jotain todisteita, Wilma viestejä tai sitten ihan todistajia. Sana sanaa vastaan ei ainakaan rehtorin esimiehelle riitä.
Sen tiesin ja niitä olen dokumentoinut. Opettaja muun muassa yhdessä viestissä vetosi yhteen syyhyn yhdessä asiassa. Sellainen toiminta on määritelty syrjinnäksi. Olen näistä lukenut illat pitkät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia vanhemmalla on mitään sanomista johonkin istumajärjestykseen luokassa?
Tämä. Opettaja määrää paikan ja lapsi istuu siinä, missä käsketään. Näin normaalielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, tai koulutoimenjohtaja tai koulutus- ja sosiaalitoimen. parhana vastauksen saat kun soitat kotikuntasi viestintäosastolle tai kaupungin/ kunnantalolle.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun viitsisin täällä enemmän avata tätä asiaa... Mutta sen vain totean, että tämän vuoden aikana olen oppinut, että näköjään jopa istumajärjestyksen voi tehdä epäoikeudenmukaisella tavalla. Ap
Älkää jaksako valittaa niin paljon opettajista! Poislukien tietty jotkut törkeät tapaukset. Rasittavaa joutua esimiehen puhutteluun tai saada jopa kenkää vain, koska joku on kielinyt jostain pikku puutteesta toiminnassa.
T: ei-niin-täydellinen ope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun viitsisin täällä enemmän avata tätä asiaa... Mutta sen vain totean, että tämän vuoden aikana olen oppinut, että näköjään jopa istumajärjestyksen voi tehdä epäoikeudenmukaisella tavalla. Ap
Kerro millä tavalla? Ei pääse kaverin viereen? Se on kuule joissain tapauksissa pakko tehdä niin, koska muuten kukaan luokassa ei opi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Valitus AVI:in. Voit valittaa myös opetuspäällikölle, mutta se tuskin johtaa mihinkään.
https://avi.fi/asioi/henkiloasiakas/valvonta-ja-kantelut/opetus-ja-kult…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sivistystoimenjohtaja, mutta mitä luulet asian auttavan. Kannattaisi varmaan puhua sille rehtorille ensin.
Arvaa kaks kertaa olenko puhunut lapsen open kanssa tästä? Koska se ei oo auttanut, mun on pakko tehdä jotain. Mitä luulet, kuinka kauan lapsen psyyke kestää sitä, että häntä kohdellaan epäoikeudenmukaisesti opettajan taholta sellaisen syyn takia, jolle hän ei itse voi mitään? Katsoisitko itse vierestä? Kokeilisitko omalla lapsellasi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa kaks kertaa olenko puhunut lapsen open kanssa tästä? Koska se ei oo auttanut, mun on pakko tehdä jotain. Mitä luulet, kuinka kauan lapsen psyyke kestää sitä, että häntä kohdellaan epäoikeudenmukaisesti opettajan taholta sellaisen syyn takia, jolle hän ei itse voi mitään? Katsoisitko itse vierestä? Kokeilisitko omalla lapsellasi? Ap
Anna mä arvaan; joku erityinen lumihiutale kirjaindiagnooseilla ei saa tahtoaan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro millä tavalla? Ei pääse kaverin viereen? Se on kuule joissain tapauksissa pakko tehdä niin, koska muuten kukaan luokassa ei opi mitään.
Lapseni paikkaa ei muuteta koskaan hänen terveydentilaansa vedoten, mutta muiden paikkoja vaihdetaan. Tuo terveydentilaan vetoaminen on syrjintää ja kiusaamista. Sille ei ole mitään järkevää perustetta. Olen käynyt luokassa ja tiedän tasan tarkkaan että mahdollisuuksia olisi. Opettaja ei vain halua. Ap
Ilmeisesti joku kyläkoulu jossa ope on samalla reksikin?
Valitus AVI:in. Voit valittaa myös opetuspäällikölle, mutta se tuskin johtaa mihinkään.