Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko toisen vihki- ja kihlasormukset itsellesi, jos löytäisit?

Vierailija
09.10.2006 |

Unohdin eilen salille vihki- ja kihlasormukset (avaimenperään) ja nyt ne ovat kadonneet. Joku on siis ottanut ne itselleen.

Voiko ihmiset olla todella niin julmia?

Palauttaisitko sinä löytämäsi sormukset vai pitäisitkö itselläsi?

Sormuksissa on vielä kaiverrukset takana, joten niistä todella tietää, että ovat jollekin tärkeitä ja rakkaita.

Itkettää ja vituttaa niin maan perkeleesti. Että pitikin unohtaa....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ilmoitus salin seinälle

Vierailija
2/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullastahan ei juuri mitään saa.

Ei vaiskaan, mä veisin ne neuvontaan tai suoraan poliisin löytötavaraan.

Mutta omia tavaroita, josita en halua luopua mä en IKINA laita mihinkään avaimenperään tai hyllylle johon ne voisivat unohtua, vaan käsilaukun vetoketjulliseen taskuun, jossa ne kulkeutuvat kotiin vaikka jotain unohtoisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat sormuksesi takaisin!

Vierailija
4/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa jättäisi löytämäänsä arvotavaraa johonkin kaikkien saataville. Siivoojilta kannattaa myös kysyä.

Miten muuten jos sattuisi joskus löytämään varmasti oman sormuksensa (tai muun tavaran) panttilainakonttorissa, miten sen saisi sieltä itselleen? Jos oletetetaan, että kadonneesta tavarasta on asiaan kuuluvalla tavalla tehty rikosilmoitus poliisille jne.

Vierailija
5/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä normaalisti ne viedään salin tiskille.

Itse pitäisin jos olisi arvokkaat, sorry.

Vierailija
6/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain rakkaan vihkisormuksen takaisin outoa tietä. Mun sormus vietiin uimahallissa lukitusta kaapista. Parin viikon päästä olin juhlimassa tuttavani polttareita ja erään morsiamen ystävän sormessa näin sormukseni. Onneksi asiasta ei kauheasti voinut erehtyä, sillä sormus on uniikki, mun ja miehen yhdessä suunittelema joten toista samanlaista ei ole. Teksti vielä sormuksen sisällä keroi totuuden. Tämä morsiamen ystävä kertoi saaneensa sormuksen eräältä tuttavaltaan lahjaksi. Kun vähän poliisilla uhkailin, suostui hän näyttämään kaiverrukset. Ikinä ei tosin selvinnyt miten sormus oli hänelle joutunut. Oliko lie itte vienyt. Mutta sormuksen sain takaisin onneksi. Onnea sullekkin sormuksen etsintään.

Vierailija
7/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihana ihminen oli kuitenkin palauttanut sen n. viikon kuluttua kaupan neuvontaan. sormus oli arvokas, joten nostan hattua, että toimitti takaisin, eikä esim. kanittanut. sen jälkeen pienennytin sitä reippaasti, lienee hieman pienikin jo =)

itse en koskaan veisi toisten sormuksia...

Vierailija
8/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysele vielä viikkojenkin päästä. Ja kysy vielä poliisilta. Siivoojat ja vartijat usein vie poliisilaitokselle suoraan kun sieltä kautta saavat löytöpalkkion (jos ovat löytäneet " muka" vapaa-aikanaan)! virka-aikanahan vartijan ja siivoojan kuuluukin palauttaa löytötavarat ilman mitään odotuksia palkkioista...

Vierailija
9/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin niin, että jos löytäisin jonkun sormukset, veisin heti neuvontaan tms. mikä tiski siellä nyt onkaan, enkä jättäisi lojumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme