Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arabian opiskelusta

09.10.2006 |

Onko täällä ketään joka olisi ihan oikeasti oppinut arabiaa? Siis että voi ihan hyvin kommunikoida ko kielellä?

Nyt kaipaisin hyviä vinkkejä kielen opiskeluun! Alkeiskurssin olen käynyt ja tälläkin hetkellä käyn kurssilla kerran viikossa. Tuntuu vain ettei mitään jää päähän, oppiminen on todella hidasta. Tiedättekö mitään hyviä nettisivuja (myös englannin ja ranskan kieliset käy), opetusvideoita tai kirjoja, joista voisi oppia hyviä fraaseja ja sanastoa? Kaksi alkeisoppikirjaa minulla jo on, eli niistä löytyy kielioppi.

Mies on innokas opettamaan, olen vain itse töiden jälkeen niin väsynyt, etten millään jaksaisi keskittyä niin vaikeaan kieleen. Katselen välillä arabialaisia ohjelmia televisiosta, mutta ymmärtäminen on todella heikkoa ;) Kirjaimet osaan jo aika hyvin mutta etenkin sanavarastoa ja lauseiden muodostamista haluaisin parantaa.

Kaikki vinkit tervetulleita, olen epätoivoinen ;)!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti tosi kattavalta tuo sivusto! Aikaisemmin olen löytänyt vain tosi simppeleitä juttuja jotka ovat jo tuttuja.

Minä myös mieluiten lähtisin oppimaan kieltä miehen kotimaahan. Mutta parin viikon lomareissut ei siihen vallitettavasti oikein riitä. No jos joskus päästäisiin muuttamaan esim vuodeksi...

Vierailija
2/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin kävin hetken kansalaisopiston kurssia, mut lopetin sen kesken kun tuntui turhalta. parhaiten opin mieheni kotimaassa pikku-lapsilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaa sivustoa:

http://www.madinaharabic.com/Arabic_Language_Course/Arabic_%20Language_…

itselläni nämä kirjat, tehokas paketti, jos kotona on natiivi auttamassa läpi kahlaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi