Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään estolääkitystä virtsatietulehduksiin

Vierailija
03.05.2022 |

Ohje oli 2h ennen yhdyntää. Mutta miten usein voi/tarvitsee ottaa? Joskus kausia, että tarve olisi 2 kertaa päivässä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että ottaa yhden päivässä vaikka meniskin sänkyyn useamman kerran saman päivän aikana. Kyllä siitä antibiootista riittää tehoa saman vuorokauden aikana otettuna :) tsemppiä

Vierailija
2/9 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-mannoosi toimii yhtä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-mannoosi toimii yhtä hyvin.

Ei toiminut mulla, kokeilin sitä ensin

Ap

Vierailija
4/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä

Vierailija
5/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuommoinen estolääkitys? Itsellä ollu munuaisaltaan tulehdus -05 ja sanottiin, että tulee olemaan virtsatulehduksia, no ei niin hirveästi ole kyllä ollut.. yks ärhäkkä verellä höystettynä. Mut nyt on joku vaiva kun hädän tunne koko ajan...Onko tuota liikkeella:D

Vierailija
6/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, miten voi tietää etukäteen että se on 120min ja sitten paneskellaan :D Mulle on sanottu ihan vaan että ottaa yhdynnän jälkeen. Riippuu varmaan vähän antibiootin tymäkkyydestäkin mutta enpä usko että tarvitsisi vuorokaudessa enempää kuin sen yhden tabletin, vielä kun kyseessä estohoito eikä jo roihahtaneen tulehduksen hoito.

Vierailija
7/9 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon riittää yksi/vrk ja meillä nuoremmilla, joilla nuo liittyy aina yhdyntään lähinnä nuo estotarpeet siis tarpeen mukaan. Voi ottaa ennen tai jälkeen, teho on suht sama, mutta montaa tuntia jälkeen ei kannata myöhästyä, siinä käy herkästi sitten kusisesti.

Vierailija
8/9 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, miten voi tietää etukäteen että se on 120min ja sitten paneskellaan :D Mulle on sanottu ihan vaan että ottaa yhdynnän jälkeen. Riippuu varmaan vähän antibiootin tymäkkyydestäkin mutta enpä usko että tarvitsisi vuorokaudessa enempää kuin sen yhden tabletin, vielä kun kyseessä estohoito eikä jo roihahtaneen tulehduksen hoito.

No ei aina tiedäkään, mutta otan aina heti kun näyttää siltä, että tilanne kohta päällä. Aamuisin tulee otettua sitten jälkikäteen.

Ottaahan jotkut miehetkin lääkettä ja pitää odotella vaikutusta jonkin aikaa.

Vierailija
9/9 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää, meneekö lääkkeestä teho, kun sitä käyttää vuosikausia tuolla tavalla.

Samoin on siis minulle määrätty. Trimopania.