Ostin loimulohta, mitäs siitä tekisin?
Kommentit (52)
Esimerkiksi. Ehkä olen outo, mutta itse tykkään loimulohesta basmatiriisin kanssa.
Syö täysjyväruisleivän kanssa. Ja salaattia.
keitä pottuja punajuuria ja salaattia.
Miksi siitä pitää jotain tehdä? Sehän on kypsää ja valmista syötäväksi. Jotain lisäkkeitä, perunamuusia tms. ja salaattia.
Ei kai siitä yleensä varsinaisesti "tehdä" mitään vaan syödään joko ruisleivän päällä, salaatissa tai keitettyjen perunoiden ja kermaviilikastikkeen kanssa.
Itkettää kun meillä ei ole varaa loimuloheen. Mies toi juuri pirkka hernekeittopurkin kaupasta.
Kuka tää loimulohihullu on? Onks tää joku uus vai vanha?
Vierailija kirjoitti:
Itkettää kun meillä ei ole varaa loimuloheen. Mies toi juuri pirkka hernekeittopurkin kaupasta.
Onko tuhruiset silmät lapsilla myös?
No mitä sitten? Pitääkö sitä juhlistaa oikein palstalla, että sulla on varaa kerran vuodessa syödä loimulohta?
Loimulohihan on valmista ruokaa, sinällään syötävää.
Vaikka perunat ja salaatti ovat hyvät seuraksi, jos tuhdimpaa ruokaa haluaa.
Lohihan on rasvainen kala, ja tosi herkku myös graavina, uunissa, pannulla, loimutettuna, ja eri tavoin savustettuna. Siis kaikille niille jotka kalasta yleensä pitävät.
Ei kai valmiiksi kypsennytä kalaa enää tuhlata johonkin lohilaatikkoon tai vastaavaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuhruiset silmät lapsilla myös?
Meillä ei ole varaa lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit keittänyt itse hernekeiton, halvempaa ruokaa pariksi päiväksi tuskin löytyy.
Sekaan paistettua jauhelihaa, ja pikkasen sinapilla maustettuna omalle lautaselle höyryävä rokka.
Turha itkeä rahattomuutta ja köyhyyttä, ellei viitsi itse tehdä ruokaa.
Ja joo, käsitän että kommentti on provo.
Oma suositus: Salaatin ja just paistetun sämpylän ja valkkarin kanssa! Tuhat eri kombinaatiota voi rakentaa!
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Pitääkö sitä juhlistaa oikein palstalla, että sulla on varaa kerran vuodessa syödä loimulohta?
Mitä mitäs sitten? Oletko huumeissa?
Loimulohi on varma keino pilata lohi. Se ei maistu hyvälle edes lämpimänä. Sinuna syöttäisin sen koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitäs sitten? Oletko huumeissa?
Taitaa olla ykdsi jankuttajista joka valittaa ja ilmoittelee kaikki aloitukset. Eli tyhjäntoimittaja.
Loimulohi on niin ihanaa! Söisin sen keitettyjen tuoreiden perunojen kanssa sekä Hellmannin majoneesia !
Vierailija kirjoitti:
Loimulohi on varma keino pilata lohi. Se ei maistu hyvälle edes lämpimänä. Sinuna syöttäisin sen koiralle.
Ootko monestikin maistanut?
Tee loimulohmakaronilaatikkoa.