Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa todella ärsyttää miehen etätyöt

Vierailija
03.05.2022 |

Meillä ei ole ylimääräisiä työhuoneita, joten hän työskentelee keittiön pöydän ääressä. Puolet pöydästä on siis arkisin täynnä hänen kamppeitaan. Sitäkin enemmän ärsyttää kuunnella jatkuvasti hänen työpuhelujaan. Hän on käytännössä koko päivän luureissa tai Teams päällä, niin että pitää varoa, että ei jää kuvaan. Meillä on avokeittiö/olohuone, joten yhteistä tilaa ei siis enää ole käytössä jos ei halua kuulla kovaäänistä mölötystä. Teinitkin valittaa kun pitää hissutella kun ottavat ruokaa.
Etätyöt eivät ole pelkästään hyvä asia siis.
Mies ei edes haluaisi palata konttorille vaikka voisi sinne mennä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne, mutta nyt mies on onneksi alkanut taas käymään työpaikalla muutaman päivän viikossa. Pitäisi olla isompi asunto, että kummallekin saisi omat työhuoneet, mutta vielä siihen ei ole ollut mahdollisuutta.

Vierailija
2/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks meillä loppu etätyöt toukokuuhun, ihanaa kun saa hengittää. Olen itse hoitovapaalla ja alko ottaa päähän se ainainen ruoanteko. Kyllä helppoa se on etätyötä tehdä kun ei tee mitään ruoan eteen ja maha vaan kasvaa(saa ilmaisen ruoan ja muut konttorilta). Hoida siinä samalla 4 ja 1v lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että mietitte voisiko työpisteen järjestää vaikka makuuhuoneen nurkkaan. Onhan tuossa kyse jo tietoturvasta, kun ulkopuoliset kuulee työpuheluita tai -kokouksia.

Vierailija
4/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen päivät töissä ja lapset koulussa.

Vierailija
5/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on iso omakotitalo, molemmille on oma kerros missä tehdä töitä. Ja lapsille oma kerros missä viettää aikaa.

Aikanaan mietittiin ostetaanko kerrostalohuoneisto keskustasta tai omakotitalo muutama kilometri kauempaa. Oikea päätös tehtiin. Keskustaan sitten kun lapset muuttaa pois

Vierailija
6/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö makkariin saa työpistettä? Teinit tiivistettyä johonkin huoneeseen? Oletko sinäkin kotona kaiket päivät? Saahan tietenkin etätyöstä sen työhuonevähennyksen, meillä rempattiin vaatehuone työpisteeksi niillä rahoilla

Vierailija
7/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle että nyt konttorille mars. Ei tuollaista tarvitse muun perheen sietää.

Vierailija
8/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä molemmat tekee työt työpaikalla ja koti pysyy kotina.

Vierailija
9/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä white trash-juttuja.

Vierailija
10/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että mietitte voisiko työpisteen järjestää vaikka makuuhuoneen nurkkaan. Onhan tuossa kyse jo tietoturvasta, kun ulkopuoliset kuulee työpuheluita tai -kokouksia.

Tämä.

Vierailija
11/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä white trash-juttuja.

Niin työtön äiti ja lapsetkin lintsaa koulusta kaikki päivät.

Vierailija
12/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia me muut valitsemme asua väljemmin. Etäkouluaikana lapset olivat kukin omissa huoneissaan ja minä työhuoneessa. Mies auttoi pienintä koululaista aamulla työn alkuun ja lounaalla kävi taas jeesimässä. Muuten teki ulkotöitä ja omat toimistohommansa sitten iltaisin, kun minä olin työni lopettanut. Jos vielä mieskin olisi tarvinnut etätyöpisteen, niin minä olisin siirtynyt minun omaan huoneeseen, joka vielä oli tyhjänä.

Joten uskon, että on raskasta noin, kuten teillä. Meilläkin työhuone on vain lasiovilla erotettu muusta tilasta, ja haaveilen, että työhuoneen saisi siirrettyä makuuhuoneen paikalle, niin ei kuuluisi ovien läpi niin paljon, kun miehen jostain syystä pitää puhua puhelimeen huutamalla.

Vierailija
13/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle että nyt konttorille mars. Ei tuollaista tarvitse muun perheen sietää.

Akka voi sitten muuttaa muualle vinkumaan.

Jep. Minä muuttaisin.

Vierailija
14/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks meillä loppu etätyöt toukokuuhun, ihanaa kun saa hengittää. Olen itse hoitovapaalla ja alko ottaa päähän se ainainen ruoanteko. Kyllä helppoa se on etätyötä tehdä kun ei tee mitään ruoan eteen ja maha vaan kasvaa(saa ilmaisen ruoan ja muut konttorilta). Hoida siinä samalla 4 ja 1v lapset.

Ois kyl ukko ruokkinu ittesä jos meillä asuis.

Minäkin teen etätöitä, joudun valmistamaan omat lounaani, kotona työttömänä makaava mies ei siitä stressiä ole ottanut.. pitäisköhän...

Vierailija
15/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota lopputiliä ja elätä ite.

Vierailija
16/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa työhuone tai sermi, vastamelukuulokkeet

Vierailija
17/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä nämä vastaukset täällä aina, koronan alkuajoista lähtien: miten teillä ei muka ole kaikille omaa makuuhuonetta ja vanhemmille omia työhuoneita? Siis miten on mahdollista? Miksi olette edes tehneet lapsia????!!!???!!!

Vierailija
18/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten sinä ja teinit olette kotona ku ukkos tekee töitä?muksujen pitäisi olla koulussa ja sun töissä myös..vai 24/7 on ukkos töissä?ja muutenkin miten kaikki on niin avuttomia nykyään? Ukolle oma työ piste makkariin..

Vierailija
19/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa nää mammojen perhekuviot. Terveisiä yli 300-neliöisestä omakotitalosta. Yksin asun. En tuollaisia nipottajia ottaisi talooni koskaan. 

Vierailija
20/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että myös sinä ja teinit vietätte päivät kotona? Miksi?

Miehelle pieni etätyöpiste teidän makuuhuoneeseenne. Tai teinin huoneeseen - olettaisin, että nuoret ovat kuitenkin koulussa päivät?

Miehen työvälineet kasaan päivän päätteeksi ja vaikka laatikkoon piiloon.

Kuulostaa siltä, että nyt tehdään ongelmaa asiasta, jonka voisi pienillä järjestelyillä ratkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme