Onko sinulla pallomaha?
Jos olen syönyt ison aterian, minulla on pieni pallomaha. Ihan kuin olisin raskaana. Sitten aamulla maha on taas litteä.
Onko teillä samaa?
Kommentit (17)
On eikä pienene aamulla. Muuten normaali paino
On. Ei tarvitse syödä edes isoa ateriaa. Pienikin riittää. Aamuisin pallo on tiessään ja vatsa normaali.
Mulla on aina ollut pieni pallo alavatsalla, myös 52 kiloisena. Lasten jälkeen tietty vielä enemmän. Turpoan myös syömisestä ja näytän siltä kuin olisin viimeisilläni raskaana, aamulla poissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuutio
Metri x metri x metri?
Se että vatsa hiukka pullottaa aterian jälkeen tai illalla on ihan yhtä "normaalia" kuin se että se on aamulla litteä.
Sixpack on yliarvostettu, kyllä tynnyrimaha sentään on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä,olen rantapallo.
Mä oon sit varmaan tanhupallo.
On pallomaha syömisen jälkeen. Pystyn helposti feikkaamaan että olen raskaana 7 kuulla. Olen hoikka muutoin. Vain aivan aamulla vatsa on litteä.
Vierailija kirjoitti:
Se että vatsa hiukka pullottaa aterian jälkeen tai illalla on ihan yhtä "normaalia" kuin se että se on aamulla litteä.
Kyse ei ole siitä että hiukan pullottaisi. Vatsa on litteä normaalisti, mutta syömisen jälkeen olen kuin raskaana. Vaatteissa pitää olla aina venymisen varaa. Olen jättänyt pois esim maitotuotteet, mutta ei auta.
Vierailija kirjoitti:
On pallomaha syömisen jälkeen. Pystyn helposti feikkaamaan että olen raskaana 7 kuulla. Olen hoikka muutoin. Vain aivan aamulla vatsa on litteä.
Just tämä sama.
Pallomaha heilahtaa ja vanha viisu soi...
Ei ku löllömaha. 24/7