Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies elää minun kustannuksellani ja kehuu, miten vähän kuluttaa

Vierailija
02.05.2022 |

Siis mitä ihmettä. Ongelmana ollut jo pitempään, että mies osallistuu vuosi vuodelta vähemmän mihinkään elämisen kustannuksiin. Olin jo ennestään aika loppu tilanteen kanssa, kunnes meni yhä pahemmaksi...

Nyt innostui esittelemään teoriaansa tästä ja kuulemma hän kuluttaa niin vähän tai oikeastaan ei omasta mielestään sen enempää kuin mitä minulla menisi elämisen kuluihin ilman häntä??? Uskoo tähän ihan oikeasti. Eli: koska joudun maksamaan omasta ja lasten asumisesta kuitenkin, niin hänen mielestään on ihan sama asuuko hänkin täällä siinä sivussa. Koska joudun ostamaan ja laittamaan ruokaa kuitenkin, on ihan sama syödä siinä sivussa jne.

Taustalla se, että mies jättäytyi ihan tahallaan työttömäksi ja "elää" nyt pienellä työttömyystuellaan. Tai siis käyttää tuen omiin juttuihinsa ja elättää itsensä minulla. Oman autonsa kulut ja omat puhelin- ym. laskunsa maksaa, asumiseen liittyviä kuluja ehkä 100-200 eurolla/kk.

Kaverilleen kuului vappuna kehuskelevan, miten vähällä tulee toimeen eikä aio mennä töihin jatkossakaan, kun ei tarvitse mihinkään niin paljon rahaa.

Taustalla myös se, että itse sain jonkin verran rahaa perintönä ja mies tietää, että minulla on rahaa. Mutta en nyt kuitenkaan halua maksaa omiakaan päivittäiskuluja perintörahoilla, saati loismiehen! Eikä kyse ole mistään miljoonaperinnöstä tms. jonka varaan voisin itsekään heittäytyä.

Suurentuneita kuluja tulee mm. sähkössä (iso sähkökiuas joka ilta pitkään päällä, työttömänä aikaa istuskella kaikessa rauhassa), ruokaa, ylipäätään kaikkea menee miehen takia enemmän kuin menisi muuten! Puhumattakaan, että kyllä kai hänelläkin on lapsiinsa elatusvelvollisuus.

Suorastaan suuttui, kun esittelin faktoja, mitä mitäkin maksaa ja miten paljon mm. saisin enemmän rahaa ilman häntä (yksinhuoltajakorotukset, elatusmaksut, vähentyneet kulut).

Apua, onko kellään ollut näin idioottia ukkoa ja miten tästä eteenpäin? Puhe ei tunnu auttavan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pienempi tuloinen nainen haluaa elättää miestään, kun mies haluaa jäädä vauvan kanssa kotiin kolmeksi vuodeksi...

Miehen on käytävä töissä kun tienaa tuplasti enemmän...

Että näin se tasa-arvo menee arvon neidit!

Vierailija
22/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hieno mies. Kertakaikkiaan oikea löytö. Oletteko ihan naimisiin menneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sait perintöä?

Vierailija
24/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä asia muuttuu vastenmieliseksi ja haukuttavaksi naisten mielestä kun sukupuolet kääntyy näin päin.

Vierailija
25/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sano pliis että perintösi suojattiin avio-oikeudelta? eli ukkosi ei saa puolta siitä eron yhteydessä ja onhan teillä avioehto? koko ongelmaan on 1 ratkaisu, nosta kytkintä ja äkkiä..toi tulee pahenemaan ja saat varautua että tämä loinen yrittää viedä valtaosan sun irtaimistosta..mut kerran se kirpaisee päästä idiootista eroon.

Suojaa noilla omaisuutesi, ja sitten kerro ettei sulla ole varaa pitää miestä. Asunnon omistajana purat asumissopimuksen,  tai haet eroa ja sitten heität ulos.  Toimi heti niin säästät paljon. Lapsille opetat että noin käy jos toimii kuin iskä. 

Vierailija
26/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla että kerrankin näin päin.

Itse voisin nimetä heti parikymmentä tuttavaa jotka elää miehen rahoilla.

Jos ap ei oo huvikseen höpisijä, ni ap on just sellane sun "tietämä" joka elää miehen rahoilla tai ainaki kiukuttelee ku ei pääse niin tekemään.

Näitä "narsisti" ukkoja on paljon ja hyvähän heidän on kun löytyy näitä isänsä n u s s i j a ymmärtäjiä joka puolelta.

Ap voisi "itsenäisenä" ihmisenä kantaa vastuun omasta elämästään. Jos otat porsaan lemmikiksi ni tottakai huolehdit siitä tai annat pois.

Mieheen voi soveltaa ihan samaa. Mikäs hänen on porsastellessa ku palvelu pelaa.

Pahointilet raukkaa kun vaadit siltä liikoja. Päästä raukka vapauteen. Ei se mies kuitenkaan porsas ole ni sen voi hyvin vaan antaa mennä.

Vierailija
27/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee noin miehelle, mies sentään saa vastineeksi seksiä ja lämmintä suuta ja kättä. Lisäksi nainen hoitaa kodin ja lapset, harvan miehen palkka riittäisi noiden palvelujen ostoon ulkopuoliselta.

Kun mies tekee noin naiselle, naiselle jää kaikki työt ja tarjolla enintään hikijuustoista pippeliä selällään makaavalta möhömahalta.

Vierailija
28/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahnan ahnetta porukkaa lady kirjoitti:

Harva pienempi tuloinen nainen haluaa elättää miestään, kun mies haluaa jäädä vauvan kanssa kotiin kolmeksi vuodeksi...

Miehen on käytävä töissä kun tienaa tuplasti enemmän...

Että näin se tasa-arvo menee arvon neidit!

Exä olis halunnu isyysvapaat pitää, mutta ei se sit sopinutkaan kun tajusi että hänen täytyisi niistä lapsista huolehtia sillä välin kun minä olen töissä.

Muille sitten selitteli tuota samaa shittiä kuin sinä tänne.

Todellisuudessa mun palkkakin ois ollu isompi mutta se on sivuseikka.

Vierailija
29/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin tuon, jos työttömän puolison kontribuutio olisi sitten tulot muualta kuin töistä (sijoitukset), hän tekisi isomman osan kotitöistä, hoitaisi lapsia, ja muutenkin yrittäisi ostosten ja käytöksen mukaan olla taloudellinen (ei jokapäiväistä saunomista). En usko näin olevan tapauksen ap:n miehellä. Äidit yleensä ovat tuollaisia kun pääsevät imetykseltä ja pikkuvauva-ajalta taas kunnon unensaantiin ja jaksavat päivisin paremmin puuhailla.