Millaisia lääkkeitä teille määrätty runsaisiin kuukautisiin??
Mitääm muuta kuin e.pillerit? En haluaisi niitä koska äidilläni on ollut veritulppia
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Cyklokapron ja caprilon. Suosittelen!
Saako näitä käyttää jos vanhemmalla veritulppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri taitaa olla oikea ihminen sanomaan. Näin maalikkona sanoisin, että jos ottaa vaikka 3 tablettia kuussa, ei se riski kovin suuri ole
Mulla kokeiltiin ensin Ponstan Fortea, ei auttanut riittävästi ja käyn yhä puolen vuoden välein rautainfuusiossa. Nyt aloitan Cyklokapron 1000mg poretabletit 4/krt päivässä vuotopäivinä.
Ämpäri, jäitä, tomaattimurskaa ja pullo kirkasta viinaa. Sulla on kuukautisten aikaan hyvin nopeesti ämpärillinen bloody marya. Pitää vaan löytää oikea lääkäri niin hän kirjoittaa sulle reseptin.
Itsellä ollut keuhkoveritulppa ja syvä laskimotukos jalassa. Määrättiin slinda pillereitä.
Caprilon. Nyt useamman vuoden käytön jälkeen tosin tuntuu, että teho hiipuu.
Suosittelen Caprilonia. Jos sinulla on yhtä runsaat vuodot kuin meikäläisellä, on otettava aivan maksimiannos, jotta vuoto niukentuu.
Aspiriinia ja lasten huopatossu tussuun.
Lääkäri määräsi minulle lääkekonjakkia. Auttoi.
Määrättiin Mirena-hormonikierukka.
Vierailija wrote:
Kyllä , cyklokapron yhdistettynä naprokseeniin ( tai vaihtoehtoisesti buranaan).
Kokeilin e-pillereitä diane novaa ja sitten sitä cyklokapronia mutta kumpikin oli huonoja eivätkä sopineet. En siis saanut apua ollenkaan.
En uskaltanut sitä jälkimmäistä käyttää kun vuoto loppui kokonaan ja tuli ihan hirveä tunne vatsaan. Se oli pelottavaa.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskaltanut käyttää. Loppui vuoto kokonaan ja tuli ihan kumma turvonnut olo. Se oli pelottavaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskaltanut käyttää. Loppui vuoto kokonaan ja tuli ihan kumma turvonnut olo. Se oli pelottavaa.
Mulle gyne mainitsi että vatsaoireita voi tulla. Kuinka pitkään kokeilit?