Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina heti ovulaation jälkeen kovat kivut

02.05.2022 |

Samalla aiheella taitaa olla useampikin ketju jo, mutta ovat sen verran vahoja, että koin paremmaksi tehdä uuden vaikka aihe aina ajankohtainen onkin.

Eli onko muilla ollut vastaavaa ja jos on niin mistä johtunut???

Ties kuinka mones kierto jo putkeen.

Viimeksi olin ihan varma että olisin raskaana mutta en ollut.

Nyt jälleen sama juttu että kivut alkoivat n. 3 päivää oviksen jälkeen? Ja jatkunut jo monta päivää. Sellaista nippailua, sekä munasarjoissa että selkeästi alhaalla keskellä.

Kiitos vastauksista! <3

Kommentit (3)

1/3 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tunnistanut ovulaation ajankohdan? Mietin vaan, että voiko olla niin, että ovulaation ajankohta arvioitu väärin (jos et esim käytä ovulaatiotestejä), ja kivut olisikin ovulaatiokipuja? Mulla tuli itsellä viime kierrossa kolme päivää ovulaation jälkeen sellainen viiltävä hetkellinen kipu, mutta olin tikuttanut ovulaation eikä siitä olisi pitänyt olla kyse.

N28
M28

Ya 4/22, plussa 5/22

2/3 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kun se siinä onkin että ovulaatiot on tulleet melkolailla ajallaan silloin kun on pitänytkin (tikutettu), mutta mitä ovat nämä kivut oviksen jälkeen? En jotenkin löydä mitään selitystä tälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ovulaatiokivut tulevat aina yleensä vuorokausi sen jälkeen kun olen tikuttanut ovulaation. Ja niinhän se meneekin että kun testi saa kiinni LH-huipun, niin siitä noin vuorokauden-kahden kuluttua taphtuu itse ovulaatio, ja kun munarakkulasta puhkeaa munasolu niin samalla vatsaonteloon vaputuu pieni määrä verta/nestettä aiheuttaen niitä kipuja. Mulla ne kestää monesti puoli vuorokautta ellei vuorokaudenkin..