Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***JOULUKSI KUNTOON VIIKKO 41***

09.10.2006 |

Huomenta naiset, se onpi maanantai taasen!!!

Tervetuloa uusille, kiva kun porukka lisääntyy. Se on päässyt tässä ajan kuluessa jo hieman pienenemään...

Mitäs se vaaka teille tänään kertoo?

Mä pääsin alle 70kg, hiukan oon tavotteesta jäljessä....

Rivi siis: 165/72/69,5/60-65

Taitaa olla syysmasennusta, kun on mullakin hiukan tuo motivaatio hukassa, tällä viikolla alkaa lihaskuntotreenit ja on jumppa...

Syksyistä maanantaita toivottelee Hipsuli

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista perjantaita!

Ihan piti tullaa teitä moikkaamaan ja tsemppaamaan :) Miettikääpä, että suurimmalla osalla meillä alkoi tämä " Jouluksi kuntoon" -projekti elokuun alussa, ja vielä vaan porskutellaan eteenpäin. Toki on uusiakin matkan varrella mukaan tullut, sehän on vain hienoa! Nyt ei luovuteta vaan mennään ainakin sinne jouluun saakka. Sitten saadaan porukalla tuuletella saavutettuja tavoitteita!

Minulla takana hyvä viikko, kyllä huomaa että kun on " normaalia" arkea niin alkaa painokin putoamaan. Tällä viikolla olen siis välttynyt autossa istumiselta, hotelliaamiaisilta ja bisneslounailta :) Katsotaan sitten maaanantaiaamuna mikä on tämän viikon saldo, tavoite on kuitenkin se miinus yksi kilo.

Kertoilkaahan muutkin välikuulumisia!

Kepardi

Vierailija
2/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Aloitetaan rivillä:

163/74/68/65

Miinusmerkille päästiin tällä viikolla eli 400 grammaa keveäpi olen kuin viikko sitten. Sunnuntaiaamuna vaaka näytti jo melkein 1,5 kg:n pudotusta, mutta tämän aamun totuus oli toinen.

Tällä viikolla ei ole työreissuja ja pääsen siis hyvin liikkumaan ja syödäkin saa ihan omana tahtiin. Niinpä ajattelin pitää sellaisen tsemppiviikon. Toivottavasti ensi maanantaina olisi vaikka taas kilo kadonnut.

On ollut todella kannustavaa kuulla tutuilta, että " olet laihtunut" . Kyllä se antaa potkua eteenpäin. Housut ovat myös jääneet liian isoiksi ja farkut lököttää takapuolesta. Onneksi kaapista löytyi vanhoja housuja, jotka ovat olleet liian pieniä aikaisemmin. Kun vielä tuosta 3 kilosta pääsen eroon niin menen farkkukauppaan :)

Uusi kevytherkku on mansikkarahka, sitä suosittelen muillekin kevytversiona. Eli vaan rasvaton maitorahka ja sinne pakasteesta mansikoita sekaan ja kyllä on hyvää ja kevyttä!

Lisää kevytruokavinkkejä olisi kiva saada, joten GALLUP: Mitä kevytruokaa suosittelette?

Iloista viikkoa ja rivejä odotellessa,

Kepardi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kummempaa kerkiä turinoimaan,mutta rivi

163.5 / 68.3 / 66.4 / 58-60

Painoa tippunut kerrakin -200g, tekemättä yhtään mitään!!!! Viikko meni menkoissa kärsimisessä ja mies teki 12h työpäivää, niin ei jumppailee päässyt. Näköjään kun ei kovasti liiku, ei sitten ole niin nälkä(kun ei kuluta)..ja paino näin ollen on tippunut.

joo, mie palaan myöhemmin, Moona kaipaa äiditä ruokaa ;)

Tuulia

Vierailija
4/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen paino junnaa... Alkaa olla motivaatio todella hukassa.. Eli 60kg vieläkin :( Kun saisi sen 2kg pois, niin olisin tyytyväinen, mutta ei, niin ei.

Eli rivi: 162/63/60/57-58

Hirvenmetsästys alkoi ja sen huomaa. Aamulla juoksenteli jämti meidän pihalla, onneksi oli omat koirat sisällä, niin ei sattunut mitään. Tuo hirvenmetsästys karsii lenkkimaastoja jonkin verran (ainaki näin alkuun kun ovat innokkaimmillaan) ei viitsi tuonne metsäänpäin vievälle tielle lähteä kävelemään ettei törmää hirvikoiriin.. Yhteen jo törmättiin ja meinasi tulla kuumat paikat, kun olin vaunujen ja koirien (toisella ei edes remmiä mukana =) ) kanssa kävelyllä ja tuli yhteentörmäys. Hirvikoirathan eivät ole mitään sosiaalisia kavereita välttämättä, siis muille koirille. Onneksi mitään isompaa tappelua ei tullut kun komensin omat maihin ja kerkesin saada hirvarin pannasta kiinni, ennen kuin pääsi kunnolla koirien kimppuun. Talutin koiran kauemmas ja siitä se onneksi lähti jatkamaan matkaansa eikä enää lähtenyt peräämme.

Tyttö on siirtynyt yksiin päikkäreihin, nytkin nukkuu ulkona. Kohta olisi tarkoitus napata vaunut ja koirat mukaan ja lähteä lenkille. Hankalaa kun ennen kävin lenkillä tytön iltaunien aikaan ja päiväunien aikana sai tehdä kotitöitä. Nyt pitää sitten ehtiä lenkille jo päikkäreitten aikana.. No, järjestelykysymys, mutta vaatii silti pientä totuttelua =)

Kevytgalluppiin: tonnikalaa tomaattikastikkeessa ja pastaa (tummaa), lisänä porkkanaraastetta. Lisää ruokaohjeita odottelen minäkin, jos saisi jotain ruokaideoita, joita tälläinen tumpelompikin kokki osaisi kokata =)

Hyvää viikonjatkoa ja miinuskiloja!

Vierailija
5/9 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli +300g. Ei paljoa mutta kuitenkin. Laitetaan sen piikkiin että oli monta yövuoroa viime viikolla, ja pakkohan silloinkin on jotain syödä...

167/78/71,5/68

Lisäksi taitaa tuo minun 2v3kk poika joutua päiväunikieltoon, kun eilen illalla nukahti 23:30..!!!! Meinasi mennä hermot, ja siksipä söin suklaata, heh.

Eikä kovin vauhdikkaasti alkanut tämäkään viikko, kun tuo syöminen oli tänään mitä sattuu. Mutta ei silti pidä luovuttaa..! =)

Vierailija
6/9 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas päivän myöhässä, mutta parempi myöhään jnejne.. Painoa tullu +100g, ja pettymys kova. Tosin lenkit on kyl jääny minimaaliin, eli syy löytynee ihan sieltä. No heti tein aamulla siihen asiaan korjauksen. Vein esikoisen kerhoon, ja lähettiin pienimmäisen kans tunnin vaunulenkille! Hyvä minä! Tästä on hyvä aloittaa uusi viikko.

Galluppiin; mulla on myös tuo rahka suuri herkku, tosin olen lisännyt vielä vaniljakastiketta vaahdotettuna sinne rahkan sekaan..Se ei kuitenkaan niin rasvaista ole kuin kerma, mutta vähintäänkin yhtä hyvää! Ruokaohjeista mun suosikki on broilerin fileesuikaleista tehty kastike, ja tumma riisi. Paistan suikaleet tilkassa oliiviöljyä, lisään vehnäjauhoja ja vähän vettä. Sitten jotain kevyttä sulatejuustoa. Hyvän lisän antaa myös paprikat, jotka myös suikaleiden kanssa paistan. Tämmösiä mulla, laittakaa muutkin ohjeita, että sais vähän jotai uutta tähän ruokalistaan...Tässä rivi.

165/88,2/83,8/70

Taitaa jäädä tuo 70kg vasta sinne ensi kesään, 75kg olisi varmaan realistisempi tuohon jouluun, jos sekään..Noh, kunhan joskus...

Mukavia syyspäiviä!

=)Tinttu

Vierailija
7/9 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaohjeesta vielä, että laitan myös 5% ruokakermaa kastikkeeseen. Että näin olennainen asia jäi kirjuuttamatta...

=)Tinttu

Vierailija
8/9 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis...täällä paino tippuu hitaasti mutta varmasti. Huomasin, että olin laittanut kalenteriin välitavoitepainon 70kg loka-marraskuun vaihteelle! Nyt täytyykin vähän lisätä liikuntaa. Syön edelleen kaksi lämmintä ruokaa, mutta salaatin osuus on suuri. Ruokaa sitten n. tarjoilulusikallinen. ei leipää ruoan kanssa. Liikunnassa kun tuli taukoa, niin painonlasku hidastui, eli tästä voimme vetää sen johtopäätöksen, että jos nyt lisään liikuntaa, niin saavutan tuon välitavoitteen, vaikka on vain 3 vkoa aikaa...toiveikas olen :)

Eli 170/76,7/72,5/65

Tuo 65 kg tavoite on joululle, ja sitten katson, jos vielä vähän pinnistelisi tuonne 60-63 maisemiin.

Mutta olis kyllä ihana mahtua jouluna vanhoihin vaatteisiin!!! Nyt on vaan kahdet sopivat pitkät housut, ja uusia en viitti ostaa...

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
9/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai johan tämä alkaa painua aamupäivän puolelle. Tulin meitä nostamaan vähän ylöspäin ettei ihan alas tiputa. Just tulin vaunulenkilta, tyttö vietiin taas kerhoon 9:ksi, niin hyvin kerkeää. Nyt on hyvä vauhti päällä, eilenkin lenkkeilin illalla yksin, kun otti taas päähän kaikki kotona, ja sit menin semmosta puolijuoksua tuolla ja päästin kaikki höyryt pihalle..

Huomenna mennään isäukon kanssa ravinteliin syömään, ja minä tässä jo pohdiskelin jotain hyvää ja kevyttä. Täytyy vielä kysyä henkilökunnalta jospa olisi jotain suositella. Nam! Viikonloppu taas lähestyy, miehellä alkaa syysloma opintojen keskellä, ja lähdetäänkin ens viikolla pariks yös hieman lomaileen koko perheen kera. Kirjotelkaa muutkin viikkokuulumisia.

=)Tinttu