klitoriksessa hermovaurio
Mitä sille voi tehdä? Pistävä kipu koko ajan. Useilla lääkäreillä käynyt, eivät osaa auttaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tuollainen hankittuani satisfyerin. Lopetin käytön ja nyt vuoden tauon jälkeen olo on normaali ja saan orgasmin taas myös nuolemalla ja sormilla. Ärdyttävä vaiva koska en edes voinut harkita parisuhdetta ja vaikutti muutoinkin elämänlaatuun tosi paljon.
Jos saa udella, niin miten hermovaurio tuli lelun käytöstä? Tuliko mustelma yms?
Itselleni tullut vuosi sitten, ei vieläkään ole parantunut. Tosin kyseessä ei ole lelun aiheuttama haitta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tuollainen hankittuani satisfyerin. Lopetin käytön ja nyt vuoden tauon jälkeen olo on normaali ja saan orgasmin taas myös nuolemalla ja sormilla. Ärdyttävä vaiva koska en edes voinut harkita parisuhdetta ja vaikutti muutoinkin elämänlaatuun tosi paljon.
Jos saa udella, niin miten hermovaurio tuli lelun käytöstä? Tuliko mustelma yms?
Itselleni tullut vuosi sitten, ei vieläkään ole parantunut. Tosin kyseessä ei ole lelun aiheuttama haitta. ap
Saakos udella, mitä sinulle tapahtui?
avaatko myös hieman ei lelun aiheuttma hermovurio hommelia millä se sit tuli
Mua roikutettiin köysissä ja klitoriksessa oli iso hakaneula ohuemmassa siimassa. Sitten sidonta vähän romahti ja hakaneula repäisi ison ruhjeen klitorikseen.
nyt ymmärrän mites jäi vähän epäselväksi saitko ns räjähtävän orkun samalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hänen tarinaa tiedä, mutta mulla tuntoherkkyys katosi kanssa taivaantuuliin. Noissa pitäis olla joku varotus.