Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas, että mua ahdistaa olla kohta 50v

Vierailija
02.05.2022 |

Olen ihan hajalla tämän takia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemisen vaihtoehto on kuoleminen.

Vierailija
2/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minä olen jo, ja tämä on hirveää alamäkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Mutta ei se ole niin hirveää, elämä jatkuu... Täytin itse viime vuonna, ja tuntui että päivät ennen syntymäpäivää itkin ja oli kuvottava olo. En enää muista miksi. Sen numeron takia? vai koska mietin koko elämää yhtäkkiä niin paljon. Kaikki oli ja on hyvin, mutta joskus sitä vaipuu masennukseen. 

Ehkä sulla on joitakin jo yli 50-vuotiaita tuttuja, joita voit ajatella - että nuokin on aika hyviä tyyppejä ja elämässä kiinni vaikka ovat jo "vanhoja". 

Vierailija
4/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää maailma menee sellaista vauhtia paskaksi että itse säälin nuoria.

Vierailija
5/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ahdistaa?

Vierailija
6/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä akka menee aina eteenpäin . Tavalla tai toisella.

Vierailija
7/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko neuvon millä välttää ikäahdistus. Älä välitä asiasta, niin et ahdistu. Eipä kestä.

Vierailija
8/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun 60 täyttyy..:::)) 

Vierailija
9/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso se jaksaa aina valittaa.

Vierailija
10/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei. Näen 75- ja 77-vuotiaiden vanhempienikin vielä viettävän hyvää ja täyttä elämää, joten kyllä sitä hyvää elämää on vielä todennäköisesti jäljellä.

Vierailija
11/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Itsekin kipuilin tuota hetken. Mutta nyt kun olen 52v, niin ei harmita yhtään. Kyllähän sen tietää, että vähemmän tässä on jäljellä kuin takana elämää.

Mutta toisaalta olen elänyt varmaan kahden ihmisen edestä ja kokenut ihan mielettömästi asioita, joten eipähän jää kuollessa sitten harmittamaan asiat, mitä on jäänyt tekemättä. 

Vierailija
12/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ahdistaa? Tämähän on mukavaa aikaa. 

Vierailija
13/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän! Mutta ei se ole niin hirveää, elämä jatkuu... Täytin itse viime vuonna, ja tuntui että päivät ennen syntymäpäivää itkin ja oli kuvottava olo. En enää muista miksi. Sen numeron takia? vai koska mietin koko elämää yhtäkkiä niin paljon. Kaikki oli ja on hyvin, mutta joskus sitä vaipuu masennukseen. 
Ehkä sulla on joitakin jo yli 50-vuotiaita tuttuja, joita voit ajatella - että nuokin on aika hyviä tyyppejä ja elämässä kiinni vaikka ovat jo "vanhoja". 

Se numerokin ihan konkreettisesti- Kun näen jossain luvun 50 niin se vaikuttaa ihan kamalalta.

Vierailija
14/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä yli parikymmentä vuotta päästä tuohon eli reippaasti aikaa. :)

Vierailija
15/29 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei. Näen 75- ja 77-vuotiaiden vanhempienikin vielä viettävän hyvää ja täyttä elämää, joten kyllä sitä hyvää elämää on vielä todennäköisesti jäljellä.

Niin ne jotkut. Itsellä ei lähisukulaisissa ole tuon ikäisiä hengissä, ja itse on niin kipeä ja raihnainen jo viisikymppisenä, että ei oikein huvitakaan kärsiä noin pitkään.

Vierailija
16/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy 50v -syntymäpäivä ja kaikin tavopin muutenkin alakuloinen olo. En tiedä, miten saisin itseeni elinvoimaa ja iloa. Terve kun olen sentään toistaiseksi.

Vierailija
17/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Minä olen jo, ja tämä on hirveää alamäkeä.

Minusta taas ihan ok.

Vierailija
18/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie täytin just 30 ja mua ahistaa jo nyt 

Vierailija
19/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just facebookin synttäri-ilmoituksiin peruskoulun luokkakaverin syntymäpäivästä ilmoitus. Ainoa vaan, että hän kuoli syöpään jo vuosia sitten, fb-tili vaan on jäänyt roikkumaan.

Kummasti palauttaa perusasioiden äärelle eikä harmita yhtään reilusti yli 50  vuoden ikä

Vierailija
20/29 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään.

Täytin juuri, olen vielä nuori. Asun ensi kertaa yksin. Nuoret miehet on kiinnostuneita, koska olen äidillinen mutta harrastan mm. metallibändejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi