Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä muuten toimii tuon siivooja Aurin vinkit,

Vierailija
02.05.2022 |

nyt kiiltää uunipellit. Kymmeneen vuoteen ei ole peltiä näkynyt palaneen kerrroksen alta.Vedenkeitinkin putsattu putipuhtaaksi, siitä en ole varma oliko hänen vinkkinsä puolikkaan sitruunan mehu.Tekemisen puutetta täällä, pieni nysvääminen on kivaa ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurilla on ihana asenne ja energia, mutta hän itsekin myöntää että käyttää liian vahvoja puhdistusaineita, koska joutuu siivoamaan nopeasti, yleensä koko asunnon yhdessä työpäivässä. Itse suosin enemmän hidasta liottamista, esim. tahrat peitetään kostealla sieniliinalla ja muutaman tunnin jälkeen ne lähtevät pyyhkimällä eikä tarvita kovia myrkkyjä.

Vierailija
2/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin just hänen jipponsa vedenkeittimen puhdistukseen.
Mä en tiedä voiko tohon mun keittimeen sitr.happoa käyttää tosta vaan. Siksi en kokeile... Kahvinkeitin multa hajosi etikkapuhdistuksen jälkeen, hajosiko vanhuuttaan vai oliko etikka ohjeen mukaan annosteltuna kuitenkin liikaa...

Ja ne aurin esimerkkisiivoukset joissa se tekee putipuhdasta, niin se lähtötilanne on monesti niin kaamee ettei viitsi edes katsoa moista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku nysväys meilläkin.

Vierailija
4/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä auri? ketä menee ja missä? mista vinkit????

Vierailija
5/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun ei mistään kaupasta tunnu löytyvän sitruunahappoa, ei sitten millään, pitääkö se apteekista järkkyhintaan hakea?

Vierailija
6/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut kanssa uuninpuhdistusaineella mm. pellejä ja lavuaarin. Kyllä puhdistuu. Pitäis joo siivota enemmän.

Vierailija
7/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun ei mistään kaupasta tunnu löytyvän sitruunahappoa, ei sitten millään, pitääkö se apteekista järkkyhintaan hakea?

Jos vedenkeittimeen, niin itse laitoin puolikkaan sitruunan mehun. Jossain netissä oli sellainen vinkki.

Pohja vain peittyi ja aamulla oli kalkkeutumat poissa. Meidän keitin ei ainakaan näytä alumiiniselta eikä vaurioitakaan näkynyt käsittelyn jälkeen.

https://kotiliesi.fi/koti/kodinhoito/vedenkeittimen-puhdistus/

Vierailija
8/8 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin saiturin pörssistä edullisesti ison pöntön Salliselta nimistä. Jostain tokmannilta saattaisi myös löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi