Yksi meno lähtö espanjaan kiitos eikä paluuta. Aion jättää tämän sirkuksen taakseni.
Nyt en todellakaan jaksa mitään sotaa enkä minä ole missään sotakunnossa!
Kommentit (25)
Aha? Me kaikki muutko muka jaksetaan ja toivotaan ja ollaan huippukunnossa?
Sinä et todellakaan missään sotakunnossa :D. Ei meistä kukaan ole, mutta omaa maata kuuluu puolustaa!!!
Anteeksi nyt vain, mutta en jaksa sotia tämän suomen takia. Muutenkaan minulla ei ole täällä mitään eikä tulevaisuutta.
Ainoastaan rahan puute on ongelma.
T. Ap
Jos olet mies niin häpeä, mutta jos olet nainen niin hyvää matkaa ja nauti lämmöstä <3
Eikö suomalaiset keksi mitään muuta kohdetta kuin Espanjan? Mielikuvituksetonta. Ja kohta se on jo niin täynnä suomiurpoja, että on ihan sama olla siellä kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta en jaksa sotia tämän suomen takia. Muutenkaan minulla ei ole täällä mitään eikä tulevaisuutta.
T. Ap
Tee töitä, niitäkin on Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ai Espanjaan muuttaessako se rahanpuute helpottaa?
Kyllä se vaan tahtoo olla niin, että jos Suomessa ei pärjää, niin ei pärjää ulkomaillakaan.
Olen niin rapakunnossa etten jaksa edes juosta karkuun.
No tervemenoa vaan. Tuolla oikeinkirjoituksen tasolla et kyllä saa duunia - Espanjastakaan.
Me odotellaan ulkomailla, että rähinät alkaa.
Omakotialo ja mökki olis sikahalvalla hakusessa, kunhan saatte sodan ensin päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Mitä, eikö Espanjassa laitetakaan sun tilille ilmaista rahaa joka kuukausi niin kuin Suomessa? :D:D
Olis kyllä mahtavaa päästä teistä kelarotista eroon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApMitä, eikö Espanjassa laitetakaan sun tilille ilmaista rahaa joka kuukausi niin kuin Suomessa? :D:D
Olis kyllä mahtavaa päästä teistä kelarotista eroon :)
Oon kuullut, että Saksassa on ihan oikeita työpaikkoja!
Hyvää matkaa vain sinne Espanjaan! Ainahan voit ottaa lainaa, jos rahatilanne on huono. Vai kuvittelitko espanjalaisten kustantavan matkasi, asuntosi yms?
Kannattaa mennä nopsaan. Kohta voi olla, että et pääse enää. Vielä on rajat auki. Hopi hopi!!