Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikoinaan mun lähikaupassa oli sellainen tosi tiuskiva ja ilkeämielinen myyjä josta tein silloin jopa valituksenkin

Vierailija
01.05.2022 |

ja tajusin ettei häntä ole enää näkynyt moneen kuukauteen! Valittikohan muutkin vai itsekö lähti...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle tärkeä.

Vierailija
2/5 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tärkeä.

No kyllä mielelläni kävin ko. kaupassa kun se lähin oli mutta oli ikävä aina väistellä tätä tiettyä myyjää ja jos joutui hänen kanssaan asioimaan, sai ikävää kohtelua aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotipaikkakunnalla oli myyjänä sellainen matami joka oli aina korostetun töykeä ja tyly lapsille ja nuorille, on jäänyt mieleen kun se käytös meni jo ihan komedian puolelle. Ihmettelen miten sitä pidettiin töissä niin pitkään, ehkä oli vaan vähän yleinen vitsin aihe eikä siitä valitettu kun kukaan pystynyt ottamaan tosissaan sitä ankeilua.

Vierailija
4/5 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kotipaikkakunnalla oli myyjänä sellainen matami joka oli aina korostetun töykeä ja tyly lapsille ja nuorille, on jäänyt mieleen kun se käytös meni jo ihan komedian puolelle. Ihmettelen miten sitä pidettiin töissä niin pitkään, ehkä oli vaan vähän yleinen vitsin aihe eikä siitä valitettu kun kukaan pystynyt ottamaan tosissaan sitä ankeilua.

Varasteliko ne nuoret tai muuten kiusasi?

Vierailija
5/5 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa välittää, ainakaan asiakkaan roolissa, työkaverina voisi haitata...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän