Oletko ollut koskaan viikkoa turkkilaisessa all inclusive -resortissa, missä aina seuraavaa buffet-ateriaa odotellessa juodaan baarissa ilmaisia driksuja ja lapset syövät jäätelöä?
Kommentit (36)
En ole, enkä mene. Ei ole minun käsitykseni hyvästä lomasta.
Olen ollut. Belekissä Susesi-hotellissa.
En Turkissa, monessa muussa maassa kyllä. Turkkiin en menisi vaikka maksettais.
Belekin all inclusive -resorteissa ei juuri suomalaisiin törmää. Eikä haittaa yhtään.
Miksi just Turkissa? Muissa maissa kyllä vastaavassa all inclusivessa.
Kyllä. Viime kerrasta on jo aikaa, 2010.
Vierailija kirjoitti:
En Turkissa, monessa muussa maassa kyllä. Turkkiin en menisi vaikka maksettais.
Tämä. Turkkiin en matkusta vaikka maksettaisiin.
Olen ollut mm. Kreikan saarilla ja Kohta menen vastaavaan resorttiin Kyprokselle.
juodaan ilmaiseksi paikallisia juomia.
Mutta se sun suosikki juoma ja viini onkin muusta maasta, esim coca colaa :)
Joo, mutta ei kyllä odoteltu mitään. Kuljettiin normaalisti kuten aina lomilla. Käytännössä syötiin buffetissa vain aamulla ja illalla.
En Turkissa mutta Kreikassa kyllä. Toimiva konsepti erityisesti jos tarjoaa matkan naiselle. Ei tarvitse miettiä koko ajan mitä kaikki maksaa vaan nainen voi vapaasti valita listalta mitä haluaa ja itse voin keskittyä rentoutumiseen. Toki matkan hinta on yli kaksinkertainen mutta laatu maksaa.
miten buffetissa jaksaa syötä, kun mahan täyttää jäätelöllä ja ilmaisilla juomilla.
Lasten kanssa helppoa lomailua. Ei ruokailuja istuta odottamassa drinksuja juomassa. Ollaan rannalla, uima-altaalla, nähtävyyksiä katsomassa tai ostoksilla. Aika vähän tuli lopuksi juotua. Muutama olut altailla/rannalla. Illallisella lasi viiniä. Känniääliöt on yleensä pienissä halvoissa hotelleissa. Näissä alli hoteleissa en koskaan nähnyt örvellystä. Lapsiperheitä yleensä.
Ollaan oltu ja ihan parhaita reissuja varsinkin lasten kanssa lomaillessa. Ja Turkki mitä parhain lomakohde, aina lämmintä ja ihmiset ihania. Toivottavasti pian taas 🌴
En ole, mutta se käsitykseni mukaan kuin viikon pituinen Viking Buffet ja kiloja tulee lisää n. 5kg.
Olen ollut monesti. Isoja siistejä hotelleja valtavilla uima-altailla. En koskaan nähnyt kovin humalassa olevia. Oli mukavia lomia ja lapsille oli paljon ohjelmaa.