Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua jakaa kaikkea elämästäni kaverilleni

Vierailija
01.05.2022 |

Asutaan eri paikkakunnilla ja nähdään siksi aika harvoin. Hän kuitenkin viestittelee ja pommittaa kysymyksillä ja viesteillä päivittäin. Koen tämän hieman ahdistavanakin enkä kerrokaan hänelle kaikkea elämästäni. Hän kertoo minulle niin paljon muiden henkilökohtaisiakin asioita, enkä halua omia asioitani kerrottavan eteenpäin. Hän jakaa jopa somessa muiden kuvia.Miten sanoa kohteliaasti, että en jaksa päivittäistä viestittelyä? En haluaisi kuitenkaan loukata häntä.Emme ole mitään teinejä vaan lähes keski-ikäisiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mä en saa enää valita. Kaikki menee jakoon, halusin tai en. Muut päättää.

Vierailija
2/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa esimerkiksi, että vähennät somen käyttöä, koska some vie liikaa aikaa etkä pidä siitä, miten some sitoo käyttäjänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että tällä viikolla on paljon tekemistä/menoa, viestitellään myöhemmin. Eiköhän ymmärrä yskän. Tai laita jotain tosi ympäripyöreää. Monilla on taito olla kertomatta yhtään mitään koskaan.

Itse olen avoin ja joidenkin kavereiden kanssa on alkanut tuntua että kyselevät liian tarkasti. Se tuntuu jotenkin ahdistavalta ja yhden tälläisen jätin kokonaan taakse kun hän ei ottanut onkeensa vaikka sanoin että en halua tästä asiasta puhua.

Vierailija
4/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin viesteihin ei tarvii vastata heti. Me myös viestitellään kavereiden kanssa paljon, mutta en avaa viestiketjuja samantien. Ehkä joskus illalla katson mitä on tullut ja vastaan jos huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi