Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla jalan hermo osittain halvaantunut tai vaurioitunut selän takia? Iskiaksen tms

Vierailija
01.05.2022 |

? Minulla halvaantui :( Kuntoutuu vielä tästä ehkä vähän, mutta tuskin ennalleen. Vihastuttaa lääkärit, jotka eivät kuvauttaneet selkää ajoissa eivätkä mitenkään muutenkaan tutkineet. Työterveys kyseessä. Edes lähetettä magneettiin ei kirjoitettu, vaikka pyysin ja olisin maksanut sen itse. En mennyt magneettiin kokonaan itse maksaen ilman lähetettä siksi, että alkuun, vaikka pyysin sitä, mutta en saanut, ajattelin, että okei, katsotaan nyt sitten meneekö tämä miten ja saanko lähetteen myöhemmin, ja kun en saanut niin myöhemmin en mennyt magneettiin siksi itse, että lähin ei-pelottavan ahdas putki olisi ollut noin tunnin matkan päässä, ja selkäkipu oli siinä vaiheessa päivisinkin niin ilkeä, etten sitten turhaan halunnut lähteä. Turha = lääkärien mielestä ei edelleenkään tarpeen. Lopulta selkä leikattiin kiireellisenä tapauksena päivystyksessä, kun menin hakemaan vain lisää sairaslomaa. Kun lääkäri tajusi, että jalkaterä ei enää toiminut normaalisti, hän lähetti kiireellisesti sairaalaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa itse kuvauttaa vaikka omilla rahoilla et näkee kaikki viat kerralla.verisuoni tukos jutut ,välilevyongelmat ym voi aiheuttaa osittaista raajan toimintakyvyttömyyttä.

Vierailija
2/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkä ollut mulla kipeä 4kk. Olen huolissani kyllä. Ei ole rahaa, työterveys ei sisällä mitään. Onneksi pääsit leikkaukseen ja toivotaan että jalka kuntoutuu ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kuulla, että tuollaista välinpitämättömyyttä tapahtuu vielä nykyäänkin. 

Mutta ehkä ei ole ihme, kun av:llakin lääkärin hommia suositaan ja suositellaan lähinnä vain rahan takia. Lääkäreissä on tosi paljon epäpäteviä (tutkintopaperit on, mutta oikeaa osaamista ei).

Vierailija
4/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä amputoimaan se jalka, pääsette kaikki vähemmällä. Pari surautusta Black&Deckerillä ja se on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi