Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sinkkuna käyt tapaamassa uusia miehiä? Onko paljon jos näkee muutaman miehen viikossa?

Vierailija
01.05.2022 |

Niin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa olen keskimäärin päässyt treffeille.
N49

Vierailija
2/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero, tapailen naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kävin treffeillä keskimäärin kerran vuodessa. Joinain vuosina en kertaakaan ja joinain vuosina muutamia kertoja.
N32

Vierailija
4/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Kohta neljä vuotta kun olen viimeksi treffaillut.

Vierailija
5/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon, jos panee aina jokaisen kanssa.

Vierailija
6/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan.

Vierailija
7/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, enkä ole ikinä käynytkään. Olen näkymätön miehille.
N46

Vierailija
8/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä en käy, ja siksi elänkin sinkkuna.

En jaksa enää kiinnostua yhtään.  Koko ajatus väsyttää ja uuvuttaa, alkaa jonkun kanssa  vääntämään sitä samaa. Se aika oli ja meni.

Tuli jotenkin mitta täyteen, aika yht´äkkiä tulikin. Viimeisimmän jälkeen oli niin kiva olla vapaa ja mitä pitempään olin sitä mahdottomammalle alkoi tuntua koko treffitouhu.

Sitä tulee jotenkin mukavuudenhaluiseksi kun kuitenkaan ketään ei tarvitse elämäänsä. On ystävät ja kaverit ja perhe ja työkaverit jne. ja vielä kun viihdyn todella hyvin yksin ja rauhassa niin mitään ei puutu.

Vierailija
9/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa

Vierailija
10/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile, ei ole haku päällä. Muutama viikossa on hyvä, jos oma pää sitä kestää. Jos saat sitä mitä haluat (etsiä mahd. kumppania? seksiä?), mitä siihen muilla sanomista. 

Vierailija
11/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut ja on pari lasta, ja lapsivapaita aika vähän, joten sen vuoksi en kovin usein käynyt treffeillä. Ehkä pari tyyppiä/kk, mut sekin oli niin työlästä ja aikaavievää kirjoitteluineen, että nyt en edes etsi.

Pari lapsetonta kaveriani teki tuota tinderöintiä ihan hirveällä teholla, siis esim. lauantaille saattoivat sopia kolmet peräkkäiset treffit. Tapasivat varmaan 50 miestä kumpainenkin, mutta kumpikin löysi lopulta hyvän ja ovat parisuhteissa nyt.

Että jos todella haluaa löytää suhteen, niin kai sitä sitten aika tahdilla kannattaa niitä miehiä tavata, että löytyy. Tietysti hyvällä tuurilla se ensimmäinen voi olla se täydellinen, mutta aika harvalla nyt niin hyvä tuuri käy.

Vierailija
12/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran asunut miehen kanssa ja ollut parisuhteessa. En halua treffailla enää koskaan.

N27

Vierailija
13/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kyllä kelpaa ihan kuka tahansa epäsiistikin äijänketale sellaiselle naikkoselle, joka useana päivänä viikossa uuden miehen tapaa. Kaikki siis käy! Yäk! 

Vierailija
14/14 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että kyllä kelpaa ihan kuka tahansa epäsiistikin äijänketale sellaiselle naikkoselle, joka useana päivänä viikossa uuden miehen tapaa. Kaikki siis käy! Yäk! 

No mitä ihmettä, ei se nyt ihan noin mene. Jos on aikaa treffeille, niin onhan se nopeampaa livenä tarkastaa, että onko joku hyvä, kuin kirjoitella viikkotolkulla. Itsellä ei ole mahdollisuutta käydä usein treffeillä, niin ihan harmittaa, että pitää käyttää hirveästi aikaa kirjoitteluun, ettei vaan hukkaisi vapaailtaa ns. turhiin treffeihin, jos ei olekaan kipinää. Mutta jos olisi paljon vapaita iltoja, niin olisihan se nyt todella paljon nopeampaa vain nähdä livenä ne matchit ja heti todeta, että natsaako vai ei, eikä tarvi viikkoja kirjoitella.

Todella ronkeleita nämä mun treffeillä paljon juosseet kaverit oli. Välillä tuntui, etteivät edes etsineet mitään, kunhan vaan kävivät treffeillä, kun jokaisessa miehessä tuntui olevan joku vika. Mut kyl se hyvä sit heillekin lopulta löytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi