Hyi h*lvetti! Mikä teitä sikailijoita oikein vaivaa?
Miksi jätätte roskat ja paskat lojumaan ympäriinsä "juhlien" jälkeen? Kaupunkien keskustat ja puistot taas täynnä törkyä. Mikä v*ttu teitä oikein vaivaa? Jokainen siivoaa omat sotkunsa. Nyt me muut joudutaan maksamaan teidän sikojen sotkujen siivoykset.
Kommentit (46)
En minäkään siitä pidä, mutta turha täällä vauvapalstalla kysellä. Siellä on vedetty kännejä pitkin kaupunkeja, eikä humalaiset ihmiset ensinnäkään päivystä täällä, eivätkä yleensäkään toimi järkevästi. Joka tapauksessa harmillista roskaamista.
Samaa katselin taas. Päässä yo-lakki, muttei mitään älyä. Käytöstavatkin hukassa. Sivistymättömiä moukkia!
Kaupunki voisi lähettää laskun jokaiselle sialle siivouspalveluista. Reilu peli, jos et halua itse siivota, maksat siitä siivoajalle.
Se on sitä, kun mennään piknikille, humallutaan ja jengi lähtee jatkamaan matkaa. Kukaan ei katso taakseen, että sinne se viltti ja roskat jää. Kaikki olettaa, että joku muu hoitelee ne jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä, kun mennään piknikille, humallutaan ja jengi lähtee jatkamaan matkaa. Kukaan ei katso taakseen, että sinne se viltti ja roskat jää. Kaikki olettaa, että joku muu hoitelee ne jonnekin.
Jotain on ihmisessä (tai yhteiskunnassa) vialla, jos tuollainen tulee edes mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta kun tuo tapahtuu joka ikinen kerta, niin oikeasti ei jaksa enää järkyttyä. Ilmeisesti tuohon ei auta mikään. Itse en ole KOSKAAN heittänyt yhtäkään roskaa maahan, joten on hyvin vaikea ymmärtää sikailijoiden sielunelämää.
Tuo kertoo ihmisten kotikasvatuksesta ja sivistystasosta. Eihän kaikkia opeteta lapsena laittamaan roskiaan roskiin. Kuinka he sitten älyäisivät aikuisena toimia oikein kun ei ole virkavallan resursseja paimentamassa heitä?
Pahinta on rikkoutumaan jätetyt tai jopa rikotut lasipullot.
Vastenmielinen asenne, että joku muu ne kuitenkin siivoaa, kun pienellä vaivalla jokainen tekisi sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on ihmisessä (tai yhteiskunnassa) vialla, jos tuollainen tulee edes mieleen.
Työpaikkoja ihmisille, jotka eivät ole onnistuneet saamaan työpaikkoja - sitähän tästä sikailusta seuraa aina joka kerta. Täytyy nähdä ne hyötynäkökohdatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunki voisi lähettää laskun jokaiselle sialle siivouspalveluista. Reilu peli, jos et halua itse siivota, maksat siitä siivoajalle.
Johan me maksamme veroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkoja ihmisille, jotka eivät ole onnistuneet saamaan työpaikkoja - sitähän tästä sikailusta seuraa aina joka kerta. Täytyy nähdä ne hyötynäkökohdatkin.
Töitä lääkäreille ja eläinlääkäreille kun lapset ja eläimet loukkaavat itsensä lasinsiruihun tai nielevät maasta löytyneitä nuuskamällejä sekä tupakantumppeja.
Työllistävä vaikutus, kivat pyhälisät tiedossa jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä lääkäreille ja eläinlääkäreille kun lapset ja eläimet loukkaavat itsensä lasinsiruihun tai nielevät maasta löytyneitä nuuskamällejä sekä tupakantumppeja.
Kenen vastuulla ne lemmikit ja lapset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan me maksamme veroja
Niin. Mutta kun minä siivoan itse sotkuni, niin miksi haluaisin maksaa veroina porsaiden sotkujen siivoukset. Eli lasku niille joille se kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei vain tuota yhtään mitään. Oletko vähän yksinkertainen vai tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan me maksamme veroja
Niin. Mutta kun minä siivoan itse sotkuni, niin miksi haluaisin maksaa veroina porsaiden sotkujen siivoukset. Eli lasku niille joille se kuuluu.
Näin se menee kaikessa. Miksi minä joudun maksamaan veroja, joilla maksetaan sosiaalitukia muille? Miksi minä joudun maksamaan yle-veroa, jos en käytä ylen palveluita? Miksi minun pitää...
Koita jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei vain tuota yhtään mitään. Oletko vähän yksinkertainen vai tyhmä?
Täytyykö kaikessa ajatella tuottoa ja hyötynäkökohtia?
SIKARUTTO iskee muutaman kerran vuodessa osaan kansasta, kuten esim. uutena vuotena, vappuna ja juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Mä sikailen koska mä voin, etkä sä voi mulle mitään!!! Hähähäää🖕🖕🖕
Voin sen että tirpaisen sut ykkösellä katuun. Hähääää!
Totta. Mutta kun tuo tapahtuu joka ikinen kerta, niin oikeasti ei jaksa enää järkyttyä. Ilmeisesti tuohon ei auta mikään. Itse en ole KOSKAAN heittänyt yhtäkään roskaa maahan, joten on hyvin vaikea ymmärtää sikailijoiden sielunelämää.