Onko nuo keltaisissa ylioppilaslakeissa kulkevat siis pissanneet hattunsa päälle?
En ymmärrä, miksi joku kulkisi kusenkeltaisessa lätsässä. Kyllä mua nolottais.
Kommentit (19)
Valkoinen aito puuvillasametti (ei mikään polyesteriviritys) kellastuu ajan mittaan.
Vanhemmiten voi tulla pidätysvaikeuksia niin mikäpä kätevämpää kuin valuttaa ylioppilaslakkiin. Nuorilla on vielä valkoiset kun ei ole sellaisia vaikeuksia.
Ennen oli suomalaiskuskien aikaan oli bussissa tiukka kuri. Oksentaa ei saanut lattialle tai penkeille. Oma tai toisen hattu oli kätevin oksennuspussi.
Vai ovatko ne pissaanneet siihen hattukulhoon ja juoneet siitä pitkin lippaa?
AP
Yleiset bajamajat on uusi keksintö. Julkisella paikalla virtsaaminen lain mukaan kielletty aina. 1+1
Vierailija kirjoitti:
AP
Yritätkö olla hauska ? Et onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
AP
Fetississi? Skumppa tulisi itselle ekana tuosta mieleen. Usein keltaista sekin.
UV-säteily on ap:lle tuntematon asia?
Olen tyhmä amis ja insinööri joka ei ymmärrä mitä mieltä on pitää vappuna jotain typerää valkolakkia päässä? Mahdollista ois hankkia myös joku nolo säälistä tehty insinöörilakki, mutta en kyllä pitäis sitäkään vaikka ilmaiseksi sais.
Kiljut ennen vappua suodatetaan kätevästi lakilla
Naurattaa muutenkin aikuiset ihmiset jotka pitää tusinalakkia päässä
Skumppa värjää lakin skumpankeltaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa muutenkin aikuiset ihmiset jotka pitää tusinalakkia päässä
Minua nyt ei sinällään naurata mutta en ole itse pitänyt lakkia sen jälkeen kertaakaan kun ylioppilaaksi pääsin.
Ei vaan siitä näkee keillä se neste on vuosien saatossa noussut päähän.
Hyvinpä AP osasi kiteyttää. 10 pistettä ja papukaijamerkki!
Aiot puuvillasamettinen lakki kellastuu ajan myötä, ellei sitten säilytä kotsaa suojattuna isin suurella valkoisella nenäliinalla alkuperäislaatikossaan, kuten teki naapurin likka. Minulla lakki kellastui vuosien kuluessa ilman raisua vapunviettoakin, naapurilla lakki hohtaa edelleen synnittömän vitivalkoisena. Näyttää aika hassulta, jos jo iäkkään ihmisen lakki on edelleen vitivalkoinen! Meillä muuten jotkut nuoremmat opettajat lukiossa neuvoivat konstin, jolla saa lakin kellastumaan: uitetaan aikansa keitetyssä tillivedessä.
Ne on jo sitä dementiaketjun ikäpolvea