Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta uuden kumppanin kanssa jos ei itse ole "täydellinen". Onko kamalaa?

Vierailija
01.05.2022 |

Tulitko jopa jätetyksi mahamakkaroiden/sellarin/roikkorintojen/pienten rintojen/pienen vehkeen takia? Miten sellaisesta pääsee yli?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on täydellinen tai edes lähellä sitä? Ei kukaan.

Niin. Mikä on täydellistä?
Ehkä se on tosiaankin ajattelun asia.

Vierailija
22/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän sellainen moukka joudakin mennä, jolle kynnyskysymys on toisen raskausarvet tai roikkurinnat. Aika harva on ns täydellinen. Vaaditko itse toiselta täydellisyyttä?

En tietenkään vaadi. Mutta miehet vaativat. Täälläki oksentelevat jos mainitaan sanat selluliitti, ylipaino, lauta tai isot häppärit esim.

Täällä pyörivät "miehet" eivät onneksi edusta koko miessukupuolta, vaan suurin osa aikuisista miehistä ei vaadi tai odota mitään täydellisyyttä eivätkä itsekään ole täydellisiä.

Kuka edes haluaisi miehen, joka kirjoittelee provoja mammapalstalle? Minulle se ainakin olisi täysi turn-off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa. Kyseessä oli eka seksikumppanini koskaan ja tulin jätetyksi tokan kerran jälkeen. Eipä ole ollut mitään mielenkiintoa seksiin tuon jälkeen, eikä pariutumiseen ylipäätään. Valitkaa seksikumppaninne huolella.

Vierailija
24/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin.

Vierailija
25/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin.

Suurinosa ihmisistä ovat rumia alasti. Aika harva näyttää kreikkalaiselta veistokselta täysin alasti

Vierailija
26/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tulin jätetyksi juurikin noiden epätäydellisyyksien takia. Unelmieni mies näki kirkkaassa valossa raskausarvet ja sellut reisissä. In inhon hänen katseessaan.

Vierailija
27/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kumppanikaan on täydellinen.

Vierailija
28/28 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä auttaa ihan se, että himmennetään valoja ja kumpikin ottaa silmälasit pois päästä. Sitten koitetaan positiivisesti suhtautua siihen mitä käsin tunnetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi