Vapun saisi peruuttaa, oli sen verran vilkasta päivystyksessä
Just tulin kotiin töistä, verorahoilla on paikattu ja hoidettu humalassa olevia. Ihan käsittämättömiä juttuja.
Kommentit (22)
oot paska ku oot hoitaja
ei mulla muuta?!
Entä jos humalaisia ei paikattaisikaan?
Mitenkä niitä keskimäärin joutui eniten hoitamaan?
Vierailija kirjoitti:
oot paska ku oot hoitajac
ei mulla muuta?!
Ei mullakaan muuta, kuin että olisi hienoa, kun voisi jättää kaltaisesi ääliöt hoitamatta.
No mut sulla on sentään duunia. Aika monella ei ole.
Työkaveri totesi joskus, että ihanaa, kun on pääsiäinen, niin voi dokata neljä päivää.
Nolo elämä.
No, onhan sillä työllistävä vaikutus, tässäkin tapauksessa.
Mielenkiintoista sekin, näkyykö koronatilanteessa parin viikon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri totesi joskus, että ihanaa, kun on pääsiäinen, niin voi dokata neljä päivää.
Nolo elämä.
Alkoholismi on sairaus.
Verorahoilla se sinun palkkasikin maksetaan.
Mä tykkäsin. Yövuorot on yleensä niin tappavan tylsiä.
Itse olen kalluimasta päästä, enkä ole päivystystä kuormittanut 20v jälkeen. Ennen sitäkään en tosin kuormittanut.
Jos verorahojen käyttöä ajatellaan niin on olemassa paljon turhempiakin käyttökohteita.
Esim k e h i t y s a p u ja 2015 kela-gold-tyyppien vastaanottaminen ja elättäminen ja italiaan lähetetyt rahat.
Ole tyytyväinen kun sinulla on töitä. Sen kannalta Vappu kannattaisi olla joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo elämä.Alkoholismi on sairaus.
Suomalaisista vain 99 prosenttia on alkoholisteja. Pahottelen, jos luku on liian pieni.
Ihmetteleekö joku vielä miksi alkoholi aiheuttaa veronmaksajille jopa 10-kertaiset kustannukset tupakkaan verrattuna?
Jaa että pitäs saada lisää liksaa mutta myös vähemmän töitä?
Valtio kuitaa myös hyvät tulot alkoholiverosta, joten kyllä suurjuomarikin kantaa kortensa kekoon onnellisen yhteiskunnan rakentamiseksi. Samoin makeisvero ja tupakkavero kilisevät valtion kassaan, joten kannattaa ehkä olla hieman maltillisemmin kaksinaismoralisti.
Myöhäistä sitä nyt on enää peruuttaa.