Maajussiohjelmasta..
Nolottaa katsella noita ihmisiä. Tuleeko jollekin muulle yhtä äääääh-olo kun noita katsoo?
;?)
Kommentit (52)
Niin minkähän ikäinen se nainen oli? Näytti nimittäin 20v vanhemmalta kuin ne kolme muuta.
Vierailija:
Ja se metallipoika pudotti sen ainoa, joka sille olisi sopinut.
Samoin se pikkupoika sen kindertytön. Ei ihme kun eivät löydä sopivaa kun antavat mennä ohi.
vaikka itse en maajussin vaimoksi lähtisi on ihana katsoa miten jotkut ehkä löytää toisensa ja ovat omia aitoja persooniaan, ujosteluineen päivineen! änkyttää sitä itse kukin ensitreffeillä!!
rohkeutta vaatii lähteä tähän ohjelmaan, av-mammojen reposteltavaksi ;>
t. pelimiehiin ja horatsunaisiin kyllästynyt
katsoa loppuun asti, tuli vaivautunut olo niiden ihmisten puolesta.
kun sillä kuivui se suu ja pyöritteli kieltä hampaissa ja nieleskeli kuin kala kuivalla maalla.
Mä olisin itse ollut samassa tilanteessa niin nolona että olisin varmaan valunut pöydän alle. Ohjelmantekijät olisivat voineet vähän miettiä paremmin tuota ekatapaamistilannetta.
Palautetta mtv3:lle kyllä menee kerrankin hyvästä ja lämminhenkisestä ohjelmasta. Ja mikä parasta, kilpailijat on tavallisia ihmisiä, nuorempia ja vanhempia ihmisiä, eikä vain pelkästään mitään nuoria ja kauniita. Kertakaikkisen ihana ohjelma!
Teemulla ja Harrilla. Miksköhän niille ei ollut mitään " varanaisia" , eikö se Harrikin saanut niitä yhteydenottokirjeitä toista sataa?
tavallisista suomalaisista. Jokaisella on varmasti mieipiteensä, mutta osallistujien pilkkaaminen ja haukkuminen pahviksi ei kerro ainakaan kommentoijan hyvästä itsetunnosta tai muutoin tasapainoisesta elämästä. Vastatkaa tähän vielä että buahhahaaa, niin kaikki osuu kohdilleen.
Ja haukkuminen kilpailijoista kertoo vain haukkujan tyhmyydestä!
pilkkaavan av- mamman älykkyysosamäärä ei riittäisi edes nykyaikaisen maatilan pyörittämiseen.
Taisi olla ensimmäinen treffiohjelma, jonka miehenikin katsoi loppuun asti. Minusta oli aivan ihanaa, kun ihmiset olivat niin tavallisia. Pyysin 18-vuotiasta poikaanikin katsomaan, koska hän aina valittaa, ettei ujona saa sanaa suustaan tyttöjen kanssa eikä keksi mitään puhumista. Ja minuakin muuten harmitti, kun hevimies pudotti Marjaanan.
ja mehiläispistin-Jussille rempseä Päivi.
Minäpä tunnen sen jussin!! voe voe.. saas nähdä kuis äijän käy.. =) Ihan mukava tyyppi.. mutta onhan silläkin takana vaikka mitä niin hyvää kuin huonoakin..
Ei muuten maaseutu ole autioitumassa. Ainakin meidän kylällä muuttovirta on ihan parin viimeisen vuoden aikana kääntynyt päinvastoin. Vanhempaa väkeä muuttaa kaupunkiin ja nuoria lapsiperheitä maalle. Ihan tähän meidän lähimaastoon on muuttanut parin viime vuoden aikana 8 lapsiperhettä, joka vuosi kylälle syntyy kymmenkunta vauvaa ja uusia taloja rakennetaan koko ajan. Nytkin ihan meidän naapurissa aloitellaan rakentamaan.
Ja tosiaan, maatalon emäntä (siis työkseen) on nykyään aikamoinen harvinaisuus, itse tunnen yhden emännän. Kaikki muut käyvät työssä kodin ulkopuolella.
Miehen kans puhuttiin, miten kamalaa on noille kaikille kun ensinnäkin jännittää varmasti ihan kauheesti ja sitten nenän edessä pörrää vielä tv-kamera! Ole siinä sitten luonnollinen...
ps. Harri on jees =)
Kai pelotti joutua tänne ja muualle reposteltavaksi ;)
Voe elämä. Kuka hullu hylkäs namu-Harrin ????????
Riippuu siitä mitä maaseudulla tarkoitetaan? Jonkin kasvukeskuksen (max 30 km) lähellä maaseutukin voi hyvin mutta vähän kauempana huonosti:(. Itse asun 40 km kaupungista ja tänne ei mitkään lapsiperheet enää muuta. Päinvastoin muuttavat pois ja lähemmäs kaupunkia!! Ei ihme koska täällä ei ole enää mitään, ei koulua ei kauppaa EI MITÄÄN!
Me muutamme myös, meillä tulee olemaan 30 km kaupunkiin mutta muutamme kunnan keskustan lähelle eli kouluun ja kauppoihin tulee vain muutama km. On sekin maaseutua ihan mutta ei niin maata kuin tämä!
Ja hei, rehellisesti:
Jos teillä olisi edessänne 5 miestä, joista 3 on mukavia ja komeita, ja 2 mukavia ja rumia, niin mitenkäs valitsisitte? Ihanko totta joku säälistä valitsisi sen lihavan tai ruman mutta mukavan, vaikka tarjolla ois mukava ja komeakin?