Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka on vuosikaudet/kymmenet olleet perusvireeltä surumielisiä?

Vierailija
30.04.2022 |

Juu kyllä joskus nauran ja on hyviäkin päiviä. Mutta perusvire on aina jotenkin melankolinen. Ihan kun mut olisi vahingossa luotu tänne maailmaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, melko tyhjää ja surullista tämä elämä on. 

Vierailija
2/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyhjää. Onko tunteet kuolleet. Entä oma tekeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt koulut ja työelämässä olen. Eronnut vuosikausia sitten parin vuosikymmenen onnettomasta liitosta. Aina ollut vähän sellainen olo etten kelpaa kenellekään enkä oikein kuulu minnekään. Ap

Vierailija
4/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllähän tässä on jo 15 vuotta näin mennyt. En tiedä mihin ilo katosi. 

Vierailija
5/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Saako kysyä ap onko sulla huono lapsuus? Itse epäilen että kamala väkivaltalapsuus teki minusta juurettoman, irrallisen, ei ole sitä turvallista perustaa ja pohjaa mistä ponnistaa, ei ole rakastavia vanhempia ollut koskaan (vain pahaa tahtovat aktiivisesti lastaan tuhoavat vanhemmat on mulla)

Vierailija
7/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Se pilaa elämänlaadun. Sitä kutsutaan masennukseksi. Ja se kannattaa kyllä hoidattaa, se muuttaa koko elämän. Mun elämä alkoi em. syystä vasta 4-kymppisenä ja nyt elämä on hyvää.

Vierailija
8/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Saako kysyä ap onko sulla huono lapsuus? Itse epäilen että kamala väkivaltalapsuus teki minusta juurettoman, irrallisen, ei ole sitä turvallista perustaa ja pohjaa mistä ponnistaa, ei ole rakastavia vanhempia ollut koskaan (vain pahaa tahtovat aktiivisesti lastaan tuhoavat vanhemmat on mulla)

Kyllä jonkun sortin turvattomuutta on ollut lapsuudenperheessä, väkivaltaa ei ollut mukana, mutta alkoholia. Tsemppiä sullekin 👍

Vierailija
9/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tehdasasetukseni on jotenkin "matalalla".

Vierailija
10/10 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jonkinlainen jatkuva alavireisyys ja masennus. Hyviä hetkiäkin on toki mutta  jotenkin pimeys vie aina vallan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme