Fazerin tippaleipä muuttanut muotoaan
Huomasitteko, ettei Fazerin tippaleivät ole enää samanlaisia kuin ennen. Olin pettynyt, muoto on eri, samoin maku. Miksi kaikki hyvä muutetaan!
Kommentit (10)
Onkohan niiden resepti kokonaan muuttunut edullisemmaksi. Ne on ollut mulle aina se vapun juttu, mutta ei enää. Kiitos taas!
Ei ikinä niitä Fazerin tippaleipiä. Sikahinta ja huonoimmat ripellykset ikinä. S-market Herkussa ei muita ollut tarjolla, lähes 5 euroa paketti, sinne jäivät ja hain Lidlistä Salosen maukkaat tippaleivät puolet edullisemmin.
En! Mutta en katsonutkaan niitä kaupassa kuten en munkkeja. En koskaan tykännyt niistä tai munkeista.Satika sima ,limut. Pelkää kaloripommia yäk!
Tee itse
Saat eurolla kymmenen tai kaksikymmentä ja muotoilet itse
Fazerin vai Fazer leipureiden?
Laskiaispullissa oli selkeä ero. Fazer Leipureiden pullat olivat maukkaita ja oikealla kermalla ja hillolla täytettyjä. Ei mitään mautonta kreemiä ja glukoosifruktoosisiirappihyhmää, kuten Fazerin pullissa.
Voi Fazer voi voi miksi tippaleivät on pilattu
Kyllä minä mieleni pahoitin, enää ei ole sitä ihanaa pikkupiperrystä vaan samaa kuin muilla.
Kiitos samoin! Vappu ei ole ollut vappu 77 vuoteen ilman röyhelöistä tippaleivän rakennetta! Olen tosi pettynyt. t. mummo stadista
Jep ja puolta pienempi mutta hinta ennallasn. Oli viimeinen tippis fasulta