Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nää Sloggin saumattomat liivit on maailman parhaat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai noita voi käyttää sellaiset, joilla ei ole rintoja.

Vierailija
2/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kivat, jos ei ole isot rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pieni rintainen. Tai rinnat roikuu. 2 lasta imetänyt ja laihtunut. Tykästynyt urheilu liveihin. Niitä saa tarjouksista halvalla.Voi ostaa useammat kuloinkin. Niin ei joka ilta tarvitse niitä pestä,kun on vaihtoon useampi pari!Monet sloggit sinulla on ? Ovat aika hintavia nimen tähden. Merkki kuin aina maksaa!

Vierailija
4/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pieni rintainen. Tai rinnat roikuu. 2 lasta imetänyt ja laihtunut. Tykästynyt urheilu liveihin. Niitä saa tarjouksista halvalla.Voi ostaa useammat kuloinkin. Niin ei joka ilta tarvitse niitä pestä,kun on vaihtoon useampi pari!Monet sloggit sinulla on ? Ovat aika hintavia nimen tähden. Merkki kuin aina maksaa!

Pienirintainen, yhdyssana. Roikuu -> roikkuu. Imetänyt -> imettänyt. Urheilu liiveihin -> urheiluliiveihin. Välilyönti pisteen jälkeen. Kuloinkin -> kulloinkin. Välilyönti pilkun jälkeen. Välilyönti huutomerkin jälkeen. "sloggit" -> Sloggit, erisnimet isolla.

Arvosana -100/10. Onneksi olkoon, jäitte luokalle. Tai sitten takaisin peruskouluun jos se on jo rimpuiltu läpi. Suomessa ollaan ja täällä puhutaan täydellistä suomea. Tai jos tullaan muualta, niin luetaan vielä lisää, että teksti on vähintään sujuvalla tasolla.

Vierailija
5/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminauhat puristavat vaatteissa.

Vierailija
6/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku isoile rinnoille sopivia tosi mukavia liivejä? Tuntuu, että kaikki liivit puristaa, ostipa minkä kokoiset tahansa. Varsinkin se rinnanympärysnauha tuntuu ärsyttävältä.

Vierailija
7/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on todella pitkät olkaimet. Itselle ei istu mikään koko. Paras ollut Pierre Robert toppimalli.

Vierailija
8/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla panos enporion saumattomat, ostin stadiumin outletin tarjouksesta. Tykkään E-kuppi on mulla ja hyvin nuo toppimallisetkin tukee. Käytän siis muutenkin kuin urheillessa.

Vierailija
9/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on toppi ja melkein kokonaan keinokuitua. Mulle sloggeista sopivat vain ne jossa on pitsiä. Niitä ei varmaan enää valmisteta. Ostin juuri kokeiluun fruit of the loomin rintsikat jotka melkein 100% puuvillaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan