Jos et ole töissä, ei sinun tulisi juhlia vappua
Vappu on niiden juhla jotka opiskelee tai tekee töitä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vappua voi juhlia työväki ja ylioppilaat, sekä kaikki kellä on kevättä rinnassa! Hyvää vappua! 😍🍸🍹😜😎
Ja miksiköhän amikset ei voi?
En juhlikaan. En juhlisi vaikka olisin töissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä p****! Elämäntapatyöttömänä teen juuri sitä mitä lystään.
Eiköhän samalla kielletä joulu kaikilta ei-kristityiltä ja itsenäisyyspäivä sivareilta ja naisilta.Et kauaa.
No et voi tietää onko hän kauan vai ei. Toki hänen on haettava kokoaikatyötä mutta eri asia on että palkataanko.
Toki sitten ei tarvitse hakea jos pärjää karenssin takia mahdollisesti alennetulla tuella.
Mulla on työpaikka mutta en juhli. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappua voi juhlia työväki ja ylioppilaat, sekä kaikki kellä on kevättä rinnassa! Hyvää vappua! 😍🍸🍹😜😎
Ja miksiköhän amikset ei voi?
No amikset eivät voi juhlia ylioppilaina, koska eivät ole sellaisia.
En mä juhlikaan. Palstailen ja juon simaa.
En oo koskaan juhlinut vappua. Vois joskus niin pääsis yo-lakki tuulettumaan. En oo juhlinut ees sillon kun olin töissä. Turha juhla, taas yksi tekosyy ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Työväen juhla Wappu on. Siksi ihmettelen miten siitä on tullut valkolakkijuhla....
Saatikka Jeesusmarssijat, työväen oman juhlan häpäisyä suorastaan.
Lopetaan nyt kaikki nämä naurettavat vapaapäivät jotka työläiset ovat meille saavuttaneet. Ja lopetetaan samalla se ikuinen länkytys kristillisistä pyhistä..
Juhlinkin selibaatin päättymispäivää.
Vierailija kirjoitti:
Työväen juhla Wappu on. Siksi ihmettelen miten siitä on tullut valkolakkijuhla....
Oletko suomalainen ollenkaan? Ainahan vappu on ollut ylioppilaiden juhla! Jo 1800-luvulta! Miten et sitä tiedä??????
Enhän mä juhli vappua. Ensiviikolla pitäisi tulla kaljat niin sitten juhlin ainakin neljä päivää.
T. Työtön.
Samalla ajatuksella jäisi isolla osalla ihmisiä juhlimatta esim.pääsiäinen 😅
Olen työkyvytön. En tosin juhli vappua.
Vakityössä on mahdollisuus maata huoletta laakereillaan yhteiskuntakelpoisena kansalaisena, mutta työtön työnhakija elää jatkuvasti työllistymispalveluiden kyykytyksen alla - työttömänä vasta taistellaankin oikeuksista työntekoon. Työväen juhlapäivä on mitä enimmissä määrin myös työttömien työnhakijoiden päivä!
En juhlikaan. Ryyppään ihan muuten vaan.
Sopii mulle, kom m marijuhlat muutenkaan kiinnosta. Bissetkin join jo perjantaina, niin huilin viä vappupäivän.
Aivan kuten joulukin, katkaisee pitkää talvea. Miksi sitä ennen vietettiinkään....hmmm funtsin hetken...Joo se oli "Se huipentui 25. joulukuuta vietettävään auringonjumalan uudelleensyntymäjuhlaan, jolloin annettiin lahjoiksi esimerkiksi pieniä saviveistoksia, rahaa, vaatteita, hajuvesiä, kirjoja, makeisia, leivonnaisia, astioita, ja koriste-esineitä. Saturnalia-juhlassa harrastettiin myös esimerkiksi kepposten tekemistä"