Millainen nainen rikkaalla miehellä saa olla, ilman että naista haukutaan gold diggeriksi?
Pitäiskö miljonäärien pariutua vain toisten miljonäärien kanssa?Vai pitäisikö miehen ottaa ruma nainen, jotta kaikkia tajuaa, että kyse on rakkaudesta?
Kommentit (32)
Mitä gold diggeryyttä siinä on, jos se nainen on uraa tekevä nainen, hankkii itsekin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä gold diggeryyttä siinä on, jos se nainen on uraa tekevä nainen, hankkii itsekin rahaa.
Uraa se on täyttää kiitorataa rikkaalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Monacon prinsessa
Eli köyhä kelpaa, kunhan osaa kauhoa vettä ja on mielenterveysongelmainen narkkari.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen, jonka suvussa ja ystävissä on vain ystävällisiä, toisia kunnioittavia ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Samoin miehen suku ja ystävät.
Ei noilla ole mitään merkitystä, kun nainen haukutaan joka tapauksessa. Onhan täälläkin miehet haukkuneet Sirpa Selännettä lokiksi vaikka Teemu oli töissä päiväkodissa, kun he rupesi seurustelemaan.
Jos on satumainen onni sijoituksissa, taustalla yleensä rikollisuutta. Rikolliselle sopii toinen rikollinen.
Yksinhuoltajat saavat vain pariutua toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen, jonka suvussa ja ystävissä on vain ystävällisiä, toisia kunnioittavia ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä. Samoin miehen suku ja ystävät.
Ei noilla ole mitään merkitystä, kun nainen haukutaan joka tapauksessa. Onhan täälläkin miehet haukkuneet Sirpa Selännettä lokiksi vaikka Teemu oli töissä päiväkodissa, kun he rupesi seurustelemaan.
Jostain se on aloitettava, mutta ei Sirpan markkina-arvo ole enää suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä kysymys. Sillä mulle tarjottiin helppoa elämää.
Ongelma on, että olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, siis ihan aina.
Tää mies oli tai on Muo 35vuotta vanhempi. Tehnyt sijoituksella paaaaaaaljin rahaa.
Olisin päässyt kiertämään maailmaa jos olisin halunnut, tosin ongelma on, että pelkään lentämistä yli kaiken. . tai sellaisen auton kun olisin halunnut.. (jopa nauroi kun sanoin että käytettynäkin saa ihan hyviä autoja)
Pääsin yksityiselle lääkärille jos oli joku vaiva.
Jos halusin uuden harrastuksen, oli purjehdus tai maastopyöräily, kaikki hommattiin varusteista myöten. Suhteilla sai isosta yrityksistä alennusta kun tiesi ne johtajat sieltä ylhäältä
Esimerkkejä oli paljon. Mutta rehellisesti, nää ei tehnyt mihin mitään vaikutusta. Meillä oli muuten kaksin niin hauskaa. Pidimme toistemme seurasta paljon. Hyvin paljon. Tehtiin yhdessä hieno puutarha ja kunnostettiin vene.
Ostimme jopa veneen puoliksi. Tämäkin on niin ihana muisto.
Mutta Muo AINA katsottiin että käytin hyväksi tätä miestä. Ei näin ollut. Kaikki kyllä maksoin takaisin, jos oli jotain.
Tuemme vaan erkaantui kun hän löysi nuoremman..
Eivät ole edes sängyssä olleet vuoden olleet yhdessä ja naimisiin menossa. Minuun yhteydet on kielletty. On kuulemma erittäin mustasukkaista sorttia.
Että näin..
Vanhat miehet ja rahat.Sellaista tosirakkautta. Lähti, kun nuoremman sai :D
Ei, ymmärsit väärin. Olin itse koko kesän purjehtimassa. Hän löysi sellaisen mimmi , joka haistoi rahan..
tää mies monesti sanoi että pistän liikaa vastaan, kun hän tarjoutui ostamaan jotain. Siis olisin saanut pihaan unelmien auton, venemessuillakin mies olisi voinut ostaa minkä veneen olisin halunnut.. mutta mä en itse siihen pysty, koska haluan itse maksaa omani. TÄHÄN tuo mies kyllästyi..
Soitin kerran hänelle, ihme kyllä vastasi, mutta puhelu oli kylmä. Sanoi ja myönsi että kaipaa Muo, mutta nykyinen kieltää pitämästä mitään yhteyttä. Jopa miehen omat lapset tällä listalla. Saavat tietää avioliitosta sitten kun pappi on sanot aamen. Onko oikein? EI OLE!
Nuori nainen pistänyt vanhan pään pyörälle. Naisen sukulaisille on ostettu 7 kpl uusia mersuja?!! Tarvisiko vielä selittää miten toista käytetään hyväksi??
Mielestäni lasten kuuluu tietää tästä, muo Muo kiellettiin. Elän puun ja kuoren välissä.
Tulen aina rakastamaan tätä miestä, mutta vaan ystävänä. Mutta olen todella huolissani miten toi nuori nainen pistää kaikki rahat menemään. Miestä käytetään nyt törkeästi hyväksi!
Ei ole yhtä muottia. Rakkaudelle ei mahda mitään. Jostain vanhemman miehen ja nuoren naisen suhteesta mietin, ehkä mies on ihastunut naisen energisyyteen ja raikkauteen.
Luultavasti nainen tekee tosi paljon suhteen eteen, jos mies tarjoaa varallisuutta. Oma on asiansa.
Kouluttadu, niin et vaikuta siipeilijältä esim. juristiksi, lääkäriksi, DI:ksi, ylempi yliopistokoulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain se on aloitettava, mutta ei Sirpan markkina-arvo ole enää suuri.
Joka tapauksessa enemmän mitä sinulla.
Raha pysyy sitten vain eliitin käsissä. Enemmänkin meitä työläisiä voisi olla pyrkyreinä rikkaiden siivellä.