Sisko, jos luet tämän
Tiedän että luet tätä palstaa joten varmasti luet tämänkin. En uskalla sulle sanoa suoraan, eli laitan tänne:Et ole se "suosittu biletyttö" mikä luulet olevasi. Sun "kaverit" käy luonasi vain siksi että tarjoilet ilmaiset ruuat. Sulle ostaa miehet drinkkejä koska olet "helppo". Sun matkat Afrikan mantereelle tiedetään,ja myös sen mitä sieltä haet. Pukeutumisesi nolottaa, siksi en lähde kanssasi ulos. Sun täytyy nyt katsoa peiliin ja vihdoin viimein aikuistua. Olet 52 etkä mikään teini!!!
Kommentit (16)
Kasva itse aikuiseksi ja sano se päin naamaa mitä on sanottavana.
Taidatte olla molemmat aika rikkinäisiä ihmisiä. Ap, mistä kumpuaa tuo viha ja halu sheimata siskosi?
Jos mun sisartani muut ihmiset käyttäisi hyväksi, en löisi lyötyä vielä lisää.
Ap, en sinusta tiedä mutta mun käy kateeksi tuota siskosi, jolla näköjään on paljon ystäviä, menekkiä miesten kesken ja niin hyvät tulot että voi matkustaa ulkomailla.
Oisikohan aika SINUN katsoa peiliin ja miettiä että mikä elämästäsi puuttuu?
Elikkä hakee köyhistä maista maksullista halpaa seksiä kuten monet miehetkin. Miehet suurimmaksi osaksi tuovat ne köyhien maiden seksi alustansa tänne veronmaksajien elätettäviksi jotka eivät opi suomen kieltä ollenkaan nostelemaan työttömyyskorvauksia. Mitään ammattia ne eivät opi eikä kiinnosta kun ei opi kieltäkään mutta ovat tyttömyyskortistossa.
Jos muuttaisin ulkomaille niin opiskelisin maan kielen ensimmäisenä ja kulttuuria toiseksena.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä hakee köyhistä maista maksullista halpaa seksiä kuten monet miehetkin. Miehet suurimmaksi osaksi tuovat ne köyhien maiden seksi alustansa tänne veronmaksajien elätettäviksi jotka eivät opi suomen kieltä ollenkaan nostelemaan työttömyyskorvauksia. Mitään ammattia ne eivät opi eikä kiinnosta kun ei opi kieltäkään mutta ovat tyttömyyskortistossa.
Jos muuttaisin ulkomaille niin opiskelisin maan kielen ensimmäisenä ja kulttuuria toiseksena.
No tuohan ne niitä miehiäkin tänne! Jotkut huijaa, jotkut käy työssä, jotkut tekee molempia...
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tämä kommentti kuuluu tähän ketjuun? Syö pääsi, rasisti.
Onneks mulla ei ole siskoa. Ei isoa eikä pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muuttaisin ulkomaille niin opiskelisin maan kielen ensimmäisenä ja kulttuuria toiseksena.Miten ihmeessä tämä kommentti kuuluu tähän ketjuun? Syö pääsi, rasisti.
Elätä se tuonti tyhmä patjasi itse eikä laittaa sitä veromaksajien elätettäväksi. Johan kolahti eikä se ole rasismia kun tänne tuodaan veronmaksajien elättejä niin ettei itse elätetä niitä. Ne pitäisi elättää itse jos ne eivät opi kieltä eivätkä työllisty tähän yhteiskuntaan veronmaksajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muuttaisin ulkomaille niin opiskelisin maan kielen ensimmäisenä ja kulttuuria toiseksena.Taitaa olla kielen oppimisessa ongelmia itse kullakin...
Miten ihmeessä tämä kommentti kuuluu tähän ketjuun? Syö pääsi, rasisti.Elätä se tuonti tyhmä patjasi itse eikä laittaa sitä veromaksajien elätettäväksi. Johan kolahti eikä se ole rasismia kun tänne tuodaan veronmaksajien elättejä niin ettei itse elätetä niitä. Ne pitäisi elättää itse jos ne eivät opi kieltä eivätkä työllisty tähän yhteiskuntaan veronmaksajiksi.
Ymmärrän täysin ap:n tunteet siskoaan kohtaan. Minulla lähes samanlainen tilanne siskoni kanssa.
Kuka on ap joka pyörii palstalla eri ketjuissa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on ap joka pyörii palstalla eri ketjuissa?
En tiedä kysytkö tosissasi, mutta ap on alkuperäinen postaaja, eli ketjun aloittaja.
Täältä sivusta, eihän 52 vee mikään vanha ole, saahan se hengailla.
Ap minkä ikäinen oikein olet? Joku isän kakkosliiton juniori? Vai mikä on ongelma? 🙄
Hah, mä jo säikähdin, että jompikumpi mun siskoista mutta ei sentään 😂