Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko, jos luet tämän

Pikkusiskosi
30.04.2022 |

Tiedän että luet tätä palstaa joten varmasti luet tämänkin. En uskalla sulle sanoa suoraan, eli laitan tänne:Et ole se "suosittu biletyttö" mikä luulet olevasi. Sun "kaverit" käy luonasi vain siksi että tarjoilet ilmaiset ruuat. Sulle ostaa miehet drinkkejä koska olet "helppo". Sun matkat Afrikan mantereelle tiedetään,ja myös sen mitä sieltä haet. Pukeutumisesi nolottaa, siksi en lähde kanssasi ulos. Sun täytyy nyt katsoa peiliin ja vihdoin viimein aikuistua. Olet 52 etkä mikään teini!!!

Kommentit (16)

1/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä jo säikähdin, että jompikumpi mun siskoista mutta ei sentään 😂

Vierailija
2/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva itse aikuiseksi ja sano se päin naamaa mitä on sanottavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla molemmat aika rikkinäisiä ihmisiä. Ap, mistä kumpuaa tuo viha ja halu sheimata siskosi?

Jos mun sisartani muut ihmiset käyttäisi hyväksi, en löisi lyötyä vielä lisää.

Vierailija
4/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en sinusta tiedä mutta mun käy kateeksi tuota siskosi, jolla näköjään on paljon ystäviä, menekkiä miesten kesken ja niin hyvät tulot että voi matkustaa ulkomailla.
Oisikohan aika SINUN katsoa peiliin ja miettiä että mikä elämästäsi puuttuu?

Vierailija
5/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä hakee köyhistä maista maksullista halpaa seksiä kuten monet miehetkin. Miehet suurimmaksi osaksi tuovat ne köyhien maiden seksi alustansa tänne veronmaksajien elätettäviksi jotka eivät opi suomen kieltä ollenkaan nostelemaan työttömyyskorvauksia. Mitään ammattia ne eivät opi eikä kiinnosta kun ei opi kieltäkään mutta ovat tyttömyyskortistossa. 

Jos muuttaisin ulkomaille niin opiskelisin maan kielen ensimmäisenä ja kulttuuria toiseksena. 

Vierailija
6/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä hakee köyhistä maista maksullista halpaa seksiä kuten monet miehetkin. Miehet suurimmaksi osaksi tuovat ne köyhien maiden seksi alustansa tänne veronmaksajien elätettäviksi jotka eivät opi suomen kieltä ollenkaan nostelemaan työttömyyskorvauksia. Mitään ammattia ne eivät opi eikä kiinnosta kun ei opi kieltäkään mutta ovat tyttömyyskortistossa. 
Jos muuttaisin ulkomaille niin opiskelisin maan kielen ensimmäisenä ja kulttuuria toiseksena. 

No tuohan ne niitä miehiäkin tänne! Jotkut huijaa, jotkut käy työssä, jotkut tekee molempia...

Vierailija
7/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tämä kommentti kuuluu tähän ketjuun? Syö pääsi, rasisti.

Vierailija
8/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei ole siskoa. Ei isoa eikä pientä.

Vierailija
9/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I hear you sis! Tänään vedetään!

Vierailija
10/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätä se tuonti tyhmä patjasi itse eikä laittaa sitä veromaksajien elätettäväksi. Johan kolahti eikä se ole rasismia kun tänne tuodaan veronmaksajien elättejä niin ettei itse elätetä niitä. Ne pitäisi elättää itse jos ne eivät opi kieltä eivätkä työllisty tähän yhteiskuntaan veronmaksajiksi. 

Vierailija
11/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kielen oppimisessa ongelmia itse kullakin...

Elätä se tuonti tyhmä patjasi itse eikä laittaa sitä veromaksajien elätettäväksi. Johan kolahti eikä se ole rasismia kun tänne tuodaan veronmaksajien elättejä niin ettei itse elätetä niitä. Ne pitäisi elättää itse jos ne eivät opi kieltä eivätkä työllisty tähän yhteiskuntaan veronmaksajiksi. 

Vierailija
12/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin ap:n tunteet siskoaan kohtaan. Minulla lähes samanlainen tilanne siskoni kanssa.

Vierailija
13/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ap joka pyörii palstalla eri ketjuissa?

Vierailija
14/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on ap joka pyörii palstalla eri ketjuissa?

En tiedä kysytkö tosissasi, mutta ap on alkuperäinen postaaja, eli ketjun aloittaja.

Vierailija
15/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sivusta, eihän 52 vee mikään vanha ole, saahan se hengailla.

Vierailija
16/16 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäinen oikein olet? Joku isän kakkosliiton juniori? Vai mikä on ongelma? 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme