Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko taas nukkua toi yövalo päällä

Vierailija
29.04.2022 |

Olen aikuinen ja nään painajaisia ja pelkään aina pimeällä kummituksia. Onko noloa? Aina yövalo päällä. En siis pelkää pimeetä vaan kummituksia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän nyt ole edes öisin pimeää?

Vierailija
2/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pelkään joskus yöllä pimeällä, Pelottaa käydö vessassa yöllä, mutta en oikein edes tiedä mitä pelkään. Eniten ehkä pelkään että joku tarttuu sängyn alta jalkoihini tai että peilissä näkyy joku. Päivällä nämä ajatukset tuntuvat naurettavilta. Niin ja olen jo 37v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat itseäsi niskasta kiinni ja nukut pimeässä vaikka ne kummitukset tapppaisivatt sinut. Se yövalo tuhoaa elimistösi.

Vierailija
4/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat itseäsi niskasta kiinni ja nukut pimeässä vaikka ne kummitukset tapppaisivatt sinut. Se yövalo tuhoaa elimistösi.

Eikö se oo sitten ihan sama jos kerta molemmat tappaa?

Vierailija
5/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Voit pitää valoa jos haluat. Ihan pimeässä nukkuu kyllä paremmin.

Vierailija
6/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövalo-hullu taas kännissä ja provoilemassa.

Vierailija
7/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, asun paikassa, jossa on teloitettu kansalaissodan aikana ihmisiä. Täälläkin on kummituksia. Elämme kuitenkin sovussa. Kummitus ei voi vahingoittaa. Voit kehottaa menemään valoon.

Vierailija
8/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin epäilen onko kummituksia ja en ymmärrä miten aamulla oli taas kummitusvalo suljettu. En muista itse tehneeni sitä

Vierailija
9/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yövaloa aina, kun olen yksin. Eipä siinä ole mitään hävettävää, on parempi ja turvallisempi olo itsellä, niin mitäpä siinä.

Vierailija
10/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallinen olo on kun asuu kerrostalossa ja ylin kerros. Maaseudulla pelkään hieman, kerran ollut yksin ja laitoin valot eteiseen, tämä silloin kun käyn lomilla. 

Vierailija
11/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa pidän valoja kylppärissä , oon paljon matkustanut yksin. 

Vierailija
12/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin selittämätöntä pelkoa. Sellaista tunsin lapsena, mutta en nyt aikuisena.

Vaikea sellaisen on ymmärtää, joka ei ole koskaan sitä kokenut, tai ei ainakaan halua tunnustaa.

Vaimoni oli herkkä pelästymään. Kesti vuosia, ennen kuin sain hänet kertomaan kuinka lapsena naapurin teinipoika oli tullut paljastelemaan itseään, kun vaimoni oli saunassa pesulla alle kymmenen vanhana.

Tämä siis 1960-luvun alussa.

Tuo oli hänen säikkyytensä taustalla.

Vierailija
13/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän nyt ole edes öisin pimeää?

Missä ihmeessä oikein asut jos ei ole yöllä pimeää?

Vierailija
14/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet pimeässä olet turvassa kukaan ei näe sinua.

Vierailija
15/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövalohullulla uusi lähestymistapa.

Vierailija
16/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sua paljon vanhempi. Mulla lääkitys o p a m o x unettomuuteen. Se ei auttanut enää riittävästi. Aloitin k e t i p ino r in ja se luultavasti auttoi pääsemään peloista eroon. Otan sitä yötä vasten 25 mg.

Viestini katosi.

Vierailija
17/17 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan sua paljon vanhempi. Mulla lääkitys o p a m o x unettomuuteen. Se ei auttanut enää riittävästi. Aloitin k e t i p ino r in ja se luultavasti auttoi pääsemään peloista eroon. Otan sitä yötä vasten 25 mg.
Viestini katosi.

Lisään, että tätä ennen kymmeniä vuosia kummituspelkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä