Monenko kanssa olet paritellut elämäsi aikana?
Kommentit (29)
Mulla noin 50, eli about sama kuin oma ikä. Tuntuu riittävältä itselleni, ei ole enää tarvetta kasvattaa lukua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla noin 50, eli about sama kuin oma ikä. Tuntuu riittävältä itselleni, ei ole enää tarvetta kasvattaa lukua.
Sama.
En ole paritellut. Rakastellut kyllä.
Tarkkaa lukua en tiedä, mutta nuorempana tuli tarkemmin laskettua. Tällä hetkellä lienee 60-70
38, viimeisimmästä "uudesta" aikaa 22 vuotta.
Olen 31 vuotias ja myynyt itseäni 18 vuotiaasta saakka. Luulen että olen harrastanut seksiä noin 20.000-30.000 miehen kanssa
Paritellut +100 kanssa
Lisääntynyt 3 kanssa
T panomies
Onko tää parittelu jokin ironinen nuorisotermi?
Ennen vaan pantiin, paneksittiin, hässittiin, nussittiin. Ja tietysti rakasteltiin siinä sivussa.
En parittelis yhtään kenenkään kanssa.
Kolmen vasta
Ehkä asia korjaantuu jossain vaiheessa. Harmi, kun olen näin estoinen ja ujo.
Yhden ja ainoan. Hänen kanssaan myös lisääntynyt. Mutta ennen kaikkea rakastellut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31 vuotias ja myynyt itseäni 18 vuotiaasta saakka. Luulen että olen harrastanut seksiä noin 20.000-30.000 miehen kanssa
Provohan tämä. Jo 20 000 tarkoittaisi yli 4.2 miestä päivässä jos et koskaan olisi tekemättä töitä. Lisäksi Suomessa on niin vähän miljonäärejä että tietäisimme.
Vierailija kirjoitti:
En ole paritellut. Rakastellut kyllä.
Parittelusta en tiedä, mutta kyllä sitä niin oudoissa koloissa ja hämärissä tilanteissa on käyty, että aika monesta numerostani on rakastelu kyllä ollut erittäin kaukana.
No aika köyhät valinnat, taitaa sinun maaginen luku olla juuri 25?
Itsellä noin 15, eli reilu tusina, mutta yhden kanssa asuin viitisen vuotta niin silloin pysytään erossa muista,
muutamat naikkoset oli kuukausia, loput sitte vaa niitä hetken huumaa.