Tiedättekö ihmisiä, jotka hymyilevät aina? Mitä heistä ajattelette?
Kaupungissamme asuu mies, joka hymyilee aina. Kävellessään kadulla, tehdessään lumitöitä, ajaessaan pyörällä. En voi olla ajattelematta, että mikä on totuus tuon hymyn takana.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällainen tapaus. Ihmisten näkeminen hymyilyttää, joskus ihan naurattaa enkä pysty hillitsemään sitä. Hävettää kyllä
Siis nauratko heidän edustamilleen ihmistyypeille vai heidän nenilleen vai mille? ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällainen tapaus. Ihmisten näkeminen hymyilyttää, joskus ihan naurattaa enkä pysty hillitsemään sitä. Hävettää kyllä
Kummallista. Millaisia ihmisiä näet jos ne noin hymyillyttävät?
Mulle tulee tällaisesta ihmisestä vähän yksinkertainen vaikutelma.
Kertoo vaan terveydestä jos on hymyilevä. Itsekkin olin ennen mutten enää paljon hymyilevä. Näen sen vaan positiivisena.
Nyreästänaamasta huokuu älykäs vaikutelma.
Ainakin itse tiedän olevani paljon nätimpi pieni hymy kasvoilla. Ni8n varmaan useimmat muutkin olisivat nätimpiä jos hymyilisivät.,
Ovat positiivisia luonteeltaan.
Kaikkien tulisi etenkin Suomessa hymyillä enemmän, se loisi parempaa ilmapiiriä ja iloisempaa tunnelmaa ympäristöön.
Toisilla on myös jo alkujaan sellainen perusilme, että heillä näyttää olevan hymy päällä, tekivät sitten mitä tahansa.
Toisilla taas on jatkuvasti se suu kuin nurin päin, tyytymätön ilme ja jopa halveksiva ilme kasvoilla.
He ovat tympeän näköistä katseltavaa.
Ajattelen, että hänellä on varmaan huonosti muotoiltu hammasproteesi, joka vetää kasvot ikään kuin hymyyn. Mutta tämä on siis vain arvaus.
No riippuu ihan hymystä. Voi olla creepy pakkopepsodentti tai sitten hillitympi, hyväntuulisen hellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tällaisesta ihmisestä vähän yksinkertainen vaikutelma.
Sama.
Idässähän ihmisillä on kestohymy päällä. Lienee keino viestiä hyväntahtoisuutta tilanteissa, joissa ihmisiä on valtavasti ja tietynlainen ruuhkastressi päällä.
Tuosta "tehdessään lumitöitä" tuli hauska mielikuva.
Hymyilen itse aika paljon, usein myös ollessani yksin liikkeellä. Hymyilemisestä tulee hyvä olo ja voi ajatella, että muillekin ihmisille saattaa tulla elämänmyönteisempi olo. En kuitenkaan "vaadi", että muut hymyilevät ja ilmentävät myönteistä asennetta. Jokainen tavallaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joskus hymyilytti melkein aina. Se on mennyttä aikaa.
Eikö se joku räppäri hymyile kokoajan? :)
Ajattelen että hymyilevällä on hyvä hetki/päivä/elämä. Oli sitten koko elämä hyvin tai vain pieni hyvä hetki paskan keskellä, niin se ilahduttaa.
Riippuu hymystä. Tiedän ihmisen, joka hymyilee koko ajan niin, että hampaat näkyvät. Jotenkin epäilyttävä vaikutelma tulee.
Tulen paremmalle tuulelle itsekin jos joku hymyilee.
Tiedän ehkä yhden. En ajattele mitään sen kummempaa. Hän on kyllä kova piilottamaan ongelmansa muilta, eli osittain on opeteltu ulkokuori.
Itse olen tuollainen aina hymyilevä. Liittyy kai jotenkin jännitykseen ja hermostoon koska mulla on sos tilanteiden pelko. Ihmiset on kysyneet multa, miksi aina hymyilen. Ja en osaa sanoa. En pysty kontrolloida sitä. Kerran hymyilin hautajaisissa ja se oli paha. sairastan myös masennusta.
En.
Mutta intin aikana komppanianpäällikkönäni oli mies joka ei tiettävästi koskaan hymyillyt tai nauranut.
Paitsi ehkä piestessään vaimoaan.