Milloin olet viimeksi oksentanut alkoholin takia?
Kommentit (27)
1.5.1986. Se on viimeisen kankkusen pÀivÀmÀÀrÀ.
En ikinÀ. Vain kerran ollut reilusti pÀissÀni mutten sillonkaan laatannut.
No siitĂ€ on aikaa varmaan pari vuotta. Olen kuitenkin vetĂ€nyt varmaan parit kymmenet överit tĂ€nĂ€ aikana alkoholin ja kanjabiksen yhteisvaikutuksesta. En ole koskaan ollut kovin kestĂ€vĂ€ polttamaan kanjabista kĂ€nnissĂ€ ja usein se johtaa vuosisadan övereihin ja vessan lattialla nukkumiseen. PelkkĂ€ kĂ€nnioksentaminen on kuin lastenleikkiĂ€ kĂ€nnikanjabĂs-övereihin verrattuna.
T: Varmaan sata kaljakanjabĂs-överiĂ€ kokenut
En muista. Juon hyvin usein, mutta oksennan hyvin harvoin sen takia. Nuorena oksensin aamusta iltaan darrassa, mutta se "onneksi" loppui ja tilalle tuli henkiset darrat.
Aika lailla tasan 18 vuotta sitten. Black Bushmillsia join erÀÀn sukulaisen mökillÀ.
Toisen kerran lukioaikaan, jotain yrttilikööriÀ kun join .
En muulloin.
Elokuussa. Join ihan liikaa, koska olin juuri menettÀnyt Àkillisesti ja tapaturmaisesti perheenjÀseneni ja lÀhdin sitten surua purkamaan tÀtÀ kautta. Melko harvoin kÀytÀn alkoholia, mutta nuoruudessa tuli oksennettua aika helposti, jos otin liikaa.
Juhannusaamuna 1984. Olin 20 ja siitÀ asti osannut ottaa alkoholia vain sen verran kuin pÀÀ kestÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
No siitĂ€ on aikaa varmaan pari vuotta. Olen kuitenkin vetĂ€nyt varmaan parit kymmenet överit tĂ€nĂ€ aikana alkoholin ja kanjabiksen yhteisvaikutuksesta. En ole koskaan ollut kovin kestĂ€vĂ€ polttamaan kanjabista kĂ€nnissĂ€ ja usein se johtaa vuosisadan övereihin ja vessan lattialla nukkumiseen. PelkkĂ€ kĂ€nnioksentaminen on kuin lastenleikkiĂ€ kĂ€nnikanjabĂs-övereihin verrattuna.
T: Varmaan sata kaljakanjabĂs-överiĂ€ kokenut
SinÀ kÀytÀt niitÀ vÀÀrÀssÀ jÀrjestyksessÀ. Ensin kanjabis, sitten alkoholi, on oikea jÀrjestys.
Olisiko ollut 1991?
KotiviinissÀ oli merkittÀvÀsti oletettua enemmÀn prosentteja.
8 vuotta sitten eli kun viimeksi join. Oksensin aina, jos join alkoholia. EikÀ ollut mikÀÀn kerran tai pari oksennus vaan kesti aina n. 12 h (4 kertaa tunnissa) siitÀ kun kÀvi nukkumaan.
Toisaalta kÀrsin myös rajusta matka- ja raskauspahoinvoinneista sekÀ oksennan myös yöt, jos juon esim. teetÀ.
En siis tosiaan juo alkoholia tai teetÀ enÀÀ tÀnÀ pÀivÀnÀ, ei ole sen arvoista.
Kannatako kanjabĂksĂ©n laillistamista?
En ikinÀ. Nuoruudesta asti ollut sellaiset lÀÀkkeet ettÀ henki vielÀ lÀhtisi jos kÀyttÀisi alkoholin kanssa sekaisin.