Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähettääkö Kela enää maksuilmoituksia kotiin (Helsingissä)?

Vierailija
29.04.2022 |

Tuleeko teille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen maksuilmoituksista puhut? Me Kelassa puhumme päätöksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai työmarkkinatuen maksuilmoitus? Tietääkseni voi itse valita ottaako postissa vai ei. Itse en ole vuosiin halunnut postissa kun ei sillä mitään tee.

Vierailija
4/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

? En ole tukien saajat. Jos sinulla ei s-posti osoitetta heille annettu.Kulut tukien nostajiin? Kaikki Kekasta tulee viivellä ,eli 2-4 viikon päästä joskus postitse.

Vierailija
5/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai työmarkkinatuen maksuilmoitus? Tietääkseni voi itse valita ottaako postissa vai ei. Itse en ole vuosiin halunnut postissa kun ei sillä mitään tee.

Juuri se. Ihmettelen vaan kun yhtäkkiä maksuilmoitukset lakanneet Helsinkiin muuttamisen myötä. Että ilmeisesti täällä päin eivät sitten lähetä niitä enää erikseen? Hyvähän se on että säästyy paperia.

Vierailija
6/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? En ole tukien saajat. Jos sinulla ei s-posti osoitetta heille annettu.Kulut tukien nostajiin? Kaikki Kekasta tulee viivellä ,eli 2-4 viikon päästä joskus postitse.

Nyt on kyse jo kuukausien viiveestä, eli ilmeisesti eivät vaan lähetä enää niitä postitse.

Vierailija
7/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen maksuilmoituksista puhut? Me Kelassa puhumme päätöksistä.

En nyt sattunut muistamaan sen paperin tarkkaa nimeä, mutta varmaan ihmiset ymmärtää mitä tarkoitin

Vierailija
8/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela lähettää edelleen kaikki päätökset ja maksuilmoitukset myös postitse, jos et ole toisin heille ilmoittanut.

Vierailija
9/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri se. Ihmettelen vaan kun yhtäkkiä maksuilmoitukset lakanneet Helsinkiin muuttamisen myötä. Että ilmeisesti täällä päin eivät sitten lähetä niitä enää erikseen? Hyvähän se on että säästyy paperia.

Jaahas, unohdit sitten muuttoilmoituksen. Varaudu sitten siihen, että Kela perii väärin perustein maksettuja etuuksia takaisin.

Vierailija
10/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko et ole laittanut muuttoilmoitusta, tai sitten olet rastittanut jossain välissä ruudun, ettet halua päätöksiä kirjeitse.

Tai sitten sinulle ei ole tehty päätöksiä. Siinä ne vaihtoehdot.

Vierailija
11/11 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko et ole laittanut muuttoilmoitusta, tai sitten olet rastittanut jossain välissä ruudun, ettet halua päätöksiä kirjeitse.
Tai sitten sinulle ei ole tehty päätöksiä. Siinä ne vaihtoehdot.

Muuttoilmoitus on tehty ja päätöksiä on tullut jo useita muuton jälkeen, olen nähnyt ne asiointipalvelussa. Eli menenpä tarkistamaan olenko laittanut siellä rastia johonkin ruutuun.