Ärsyttävä vuosi, pääsiäinen, vappu ja äitienpäivä on liian lähekkäin
Kommentit (12)
Yksin asuvalle,yksinäiselle ei mitään ongelmia milloin ne ovat? Kun niitä ei vietetä yksin!.Sama koskee juhannus ja tuleva Joulu,uusi vuosi!
Meillä on muutamat synttärit myös perheessä. Liikaa kaikkea😱
Ei meillä ainakaan oo ollut mitään ongelmia sen suhteen.. pääsiäisenä lapset kävi virpomassa omat herkut ja koulussa/päiväkodissa hoidetaan askartelut...
Vappuna yleensä ostetaan ihan kaupasta munkkia, simaa ja ilmapalloja.. käydään ehkä vappumarkkinoilla...
Äitienpäivänä kakku tilataan leipomosta tai ostetaan kaupasta... Lapset edelleen askartelee siellä koulussa kortit... Mummolle kaupasta kortit postiin ja joku arpapaketti sinne väliin... Jos asuisivat lähempänä nii käytäisiin ehkä kahvilla/lounaalla jossain yhdessä...
Niin helppoa....
Vierailija kirjoitti:
Meillä on muutamat synttärit myös perheessä. Liikaa kaikkea😱
Pidä yhteiset synttärit. Samana päivänä ensin yhdet vieraat ja sitte toiset, menee samoilla tarjottavilla kun ostaa riittävästi...
Sipsiä, limsaa, karkkia, keksiä, jäätelöä yms. Jos lapsista kyse, kakkua ei tarvitse edes olla...
Vedä kaikki minimillä. Tulet hämmästymään ettei mitään pahaa tapahdu.
T. Kahden äiti, kahdet synttärit huhtikuussa ja samassa veneessä, mutta pystyssä
Joulu ja juhannus ovat nykyään toisiaan liian lähellä, aika rientää.
Ongelma on ennemmin se ettei ehdi olla kotona. Isovanhemmatkin jo siinä kunnossa että äitienpäivävisiittejä ei voi jättää väliin.
Mulla on vieläkin kukko pöydällä vaikka pitäisi varmaan olla jo serpentiiniä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vieläkin kukko pöydällä vaikka pitäisi varmaan olla jo serpentiiniä
Mullakin on kolme Laitilan kukkoa, avaamatonta.
Olen yksineläjä ja minusta kevään juhlapäivät on mukavia. Jotain poikkeevaa arjesta, on mämmiä ja simaa jne.
Samaa mieltä!