Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva-palsta paransi ihoni, joka oli kuin hiekkapaperi

Vierailija
29.04.2022 |

Minulla oli ollut todella kuiva ja karhea iho kasvoissa kolme vuotta. Kyselin taannoin täällä apuja. Palstan ehdottamilla tuotteilla ihoni on vuosien jälkeen jälleen pehmeä ja kosteutettu!! Kiitos, palsta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuotteita käytät?

Vierailija
2/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pelastavat tuotteet ovat:

Avènen gentle toner -kasvovesi/toneri tai viralliselta nimeltään toning lotion. Tämä taputellaan kämmenillä suihkun tai kasvojen pesun jälkeen iholle. Annetaan kuivua. Päivällä voi käyttää kosteusvoiteena jotakin kevyempää, esim. itse olen käyttänyt Aqualan Duoa. Yöksi palstan ehdottamaa La Roche-Posay Cicaplast Baume B5. Kasvot olen pessyt vanhaan tapaan CeraVen kosteuttavalla puhdistusaineella.

Eli nuo Avènen ja La Roche-Posayn tuotteet olivat ainoat, jotka jouduin hankkimaan, ja iho-ongelma ratkesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama mulla, palstasuosittelijan perusteella hommasin magnesiumsuihkeen kasvoille, ja se kosteuttaa aivan tolkuttoman hyvin. Kiitos sille tuntemattomalle mammalle.

Vierailija
4/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avènen gentle toner -kasvovesi/toneri tai viralliselta nimeltään toning lotion. Tämä taputellaan kämmenillä suihkun tai kasvojen pesun jälkeen iholle. Annetaan kuivua. Päivällä voi käyttää kosteusvoiteena jotakin kevyempää, esim. itse olen käyttänyt Aqualan Duoa. Yöksi palstan ehdottamaa La Roche-Posay Cicaplast Baume B5. Kasvot olen pessyt vanhaan tapaan CeraVen kosteuttavalla puhdistusaineella.
Eli nuo Avènen ja La Roche-Posayn tuotteet olivat ainoat, jotka jouduin hankkimaan, ja iho-ongelma ratkesi.

Vinkki: maksimaalisen hyödyn saat jos laitat sen kosteusvoiteen ennen kuin iho on kokonaan kuivunut. Voide lukitsee alleen sitä kasvoveden kosteutta ja ns pakottaa sen ihoon eikä se pääse kaikki haihtumaan kuivuessaan.

Vierailija
5/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, täällä joku paraneekin, ei pelkästään sairastu...

Vierailija
6/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: maksimaalisen hyödyn saat jos laitat sen kosteusvoiteen ennen kuin iho on kokonaan kuivunut. Voide lukitsee alleen sitä kasvoveden kosteutta ja ns pakottaa sen ihoon eikä se pääse kaikki haihtumaan kuivuessaan.

Ok, kiitos :)

Vierailija
7/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulit sitten mainostamaan 😅 no etätyötähän tuo kosmetiikan myynti nykyään on. Tää on kuin kiinalainen dokumentti. 😅😅😅
Mammt juoksee kauppaan tai verkkoon nakuttamaan tilauksia. Onko alekoodi antaa?

Vierailija
8/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat, halkeilevat jalkapohjat ja kovettumia? Voitele vauvaöljyllä joka pesun jälkeen ja laita villasukat.

Kiitos sille av-mammalle, joka tämän vinkin antoi. Puoli vuotta myöhemmin jalat on kuin vauvan pylly. Ennen halkeili kantapäät ja sekä isovarpaan että pikkuvarpaan vieressä oli isot kovettumat.

Heitin raspin roskiin, ei tartte enää.

Vierailija
9/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorithan myös ihoa harvakseltaan? Esim. kerran 2 viikossa? Jotkut kuorivat kerran viikossa, mutta se on minusta vähän liikaa. Joku apteekin sarjan kuorintavoide vaikka.

Vierailija
10/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tulit sitten mainostamaan 😅 no etätyötähän tuo kosmetiikan myynti nykyään on. Tää on kuin kiinalainen dokumentti. 😅😅😅
Mammt juoksee kauppaan tai verkkoon nakuttamaan tilauksia. Onko alekoodi antaa?

Aika monen merkin tuotteita mainittiin eikä kauppaa. Jos jokin tuote on hyvä, kai sitä saa mainostaa?

Vai meinaatko, että tää vastaaja omistaa nuo merkit? Eli rahaa kilahtaa tilille, kun joku menee vaikka YA:lta tilaamaan?

Vierailija
11/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjan kovettumiin ja halkeamiin ei kyllä puolta vuotta tarvi käyttää. 100% sheavoi tekee saman 1-14 vrk:ssa varsinkin jos laittaa sitä useamman kerran päivässä, sitä lyhyemmällä ajalla pääsee.

Vierailija
12/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapohjan kovettumiin ja halkeamiin ei kyllä puolta vuotta tarvi käyttää. 100% sheavoi tekee saman 1-14 vrk:ssa varsinkin jos laittaa sitä useamman kerran päivässä, sitä lyhyemmällä ajalla pääsee.

Aika rankasti saat raspata jos meinaat päivässä saada kovettumat pois :D

Vierailija
13/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ansioita korostaa vielä se, että olin aiemmin kysynyt apua myös ihotautilääkäriltä ja apteekista. Ap

Vierailija
14/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivat, halkeilevat jalkapohjat ja kovettumia? Voitele vauvaöljyllä joka pesun jälkeen ja laita villasukat.
Kiitos sille av-mammalle, joka tämän vinkin antoi. Puoli vuotta myöhemmin jalat on kuin vauvan pylly. Ennen halkeili kantapäät ja sekä isovarpaan että pikkuvarpaan vieressä oli isot kovettumat.
Heitin raspin roskiin, ei tartte enää.

Ruokaöljy ajaa saman asian yhtä hyvin.

Vierailija
15/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjiin auttaa parhaiten epsom suolakylpy, raspaus ja rasvaus epsom suolaa sisältävällä voiteella, se imeytyykin samantien. Dermosililta olen tilannut. Kerran viikossa kun hoitaa niin hyvänä pysyy.

Vierailija
16/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorithan myös ihoa harvakseltaan? Esim. kerran 2 viikossa? Jotkut kuorivat kerran viikossa, mutta se on minusta vähän liikaa. Joku apteekin sarjan kuorintavoide vaikka.

Kuorimiseen käytän kasvosientä. Eli välillä (ehkä pari kertaa viikossa?) pesen kasvot sienellä pyörivin liikkein. Ihoni oli tosiaan niin kuiva, karhea ja ärtynyt pitkään, etten koskaan viitsinyt millään muulla edes kuoria. Ehkä pian voisi jotakin kuorivaa aihettakin harkita. Siihenkin otan vinkkejä toki vastaan. Ap

Vierailija
17/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan kokeilla. Mulla kauneusblogien seuraaminen pilasi ihon (toivon ja oletan että sentään vain tilapäisesti). 40 kun on ikääkin päätin ottaa bloggaajien tehotuotteet käyttöön. Joka toinen ilta AHA-BHA happoseerumia, joka toinen ilta retinolia. Muuten pidin entiset tuotteeni. Ei mennnyt kuin viikko niin iho oli tulipunainen ja alkoi kuoriutua kuin pahan auringossa palamisen jälkeen. Nyt pelkkä apteekin perusvoiteen laitto sattuu julmetusti. Ei kestänyt sitten meikäläisen iho tehoaiineita ikääntymistä vastaan :(

Vierailija
18/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan kokeilla. Mulla kauneusblogien seuraaminen pilasi ihon (toivon ja oletan että sentään vain tilapäisesti). 40 kun on ikääkin päätin ottaa bloggaajien tehotuotteet käyttöön. Joka toinen ilta AHA-BHA happoseerumia, joka toinen ilta retinolia. Muuten pidin entiset tuotteeni. Ei mennnyt kuin viikko niin iho oli tulipunainen ja alkoi kuoriutua kuin pahan auringossa palamisen jälkeen. Nyt pelkkä apteekin perusvoiteen laitto sattuu julmetusti. Ei kestänyt sitten meikäläisen iho tehoaiineita ikääntymistä vastaan :(

Joo minulla ikää 37 ja koitin myös vajaa vuosi sitten käyttää iltaisin retinolia ja aamuisin C-vitamiinia kasvoille kuivuudesta huolimatta, niin ihan kummallisen väriseksi punaiseksi meni iho. Ap

Vierailija
19/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tää on trolli, mutta siltä varalta ettei ole

Olisit lukenut noiden aineiden käyttöohjeita. Ei ole aineiden vika jos niitä käyttää väärin ja iho menee pilalle. Retinoli aloitetaan tosi varovasti, sanoin happokuorinnat. Ei todellakaan ole ihme että kirvelee jos olet joka toinen ilta vuorotellen läiskinyt noita naamaasi.

Vierailija
20/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoria voi myös ostamatta erillistä kuorintavoidetta. Kun lisää sokeria siihen aineeseen millä ihoa normaalisti pesee niin siitä tulee kuorinta-aine. Tai voi myös ihan sekoittaa sokeria ja öljyä ja kuoria sillä. Yksi tapa kuoria on myös saunoessa hieroa ihoa märällä froteepyyhkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä