Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyöstä on vaikea luopua

Vierailija
28.04.2022 |

Viimeisen kahden vuoden aikana työni on ollut 50% lähityötä ja 50% etätyötä. Nyt olisi tarjolla uusi työ, mutta siinä ei työn luonteen vuoksi ole etämahdollisuutta. Työ olisi monipuolisempi ja etenisin uralla, mutta haluanko luopua etätyöstä. Siinäpä pulma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pitkä työmatka, niin kyllä siihenkin taas tottuu.

Vierailija
2/8 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etenet uralla, niin tuohan voi olla vaan välivaihe kohti uutta etätyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minäkään en halua luopua, kun työni luonteen puolesta ei ole mitään syytä kököttää toimistolla.

Vierailija
4/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä asioita itse arvotat. Jos ehdoton prioriteetti on etätyömahdollisuus,älä vaihda. Jos taas haluat vaihtaa työnkuvaa tai uramahdollisuuksia ajatellen,niin sitten vaihda ihmeessä. Kaikkeen kyllä sopeutuu.

Vierailija
5/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää näitä etätöihin kaipaavia. Itelle pääasia että voi tarpeen vaatiessa tehdä. Osa tekee asiasta elämän ja kuoleman kysymyksen, enkä keksi miksi.

Vierailija
6/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiirikyynärä alkaa liikaa rasitttua pientä muodollista korvausta vastaan voi loitsua sen takaisin toimintakykyiseksi.

7/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta etätyötä 90%:sti. Helmikuussa alkoivat suunnitella paluuta toimistolle. Avotoimistoon.
Irtisanouduin.
Moneen vuoteen en ole ollut näin tyytyväinen ja tulevan työn yksi ehto on mahdollisuus etätyöhön.

Vierailija
8/8 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin burnoutin partaalla ennen etätyön alkua. Vaativa asia tuntija/esimiestyö, ei omaa huonetta, avokonttori. Keskeytyksiä ja hälinää koko ajan, enkä pystynyt pitää kunnon taukoja, kun aina joku ajatteli että se on hyvä hetki hoitaa kanssani hänen työasia.
Etänä toimii loistavasti. Saan työrauhan tarvittaessa, silti olen saatavilla pikaviestillä. Jos on oikeasti kriittinen kysymys, pystyn vastata vaikka kesken palaverin. Olen suunnitellut kalenteriini normaalit tauot. En ole enää niin kierroksilla, että heräisin aina aamuyöstä.
Jos tästä työstä lähtisin, pitäisi olla joko etätyömahdollisuus tai oma huone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä